Volg de Skoda Rijder

Fabia

† In Memoriam
Allemachtig zeg, dat is niet mis zeg. Volgens mij is íe daar niet ongeschonden vanaf gekomen. Het zal je gebeuren zeg.

sunnyboy

Senior Member
Gaat die pomphouder of wie dat dan ook is, eerst de vulslang ophangen en bekommerd zich verder niet om de kerel die op de grond ligt! /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
Kwam toch hard aan zo te zien.....oei. /forum/images/graemlins/regels.gif

Fabia

† In Memoriam
Daar zat ik mij ook al over te verbazen, ik zou eerst maar eens goed kijken naar die man. Volgens mij kon hij niet meer staan en dan is het goed mis.

higgy

Forumguru
De sadist in mij vraagt zich af of er ook een filmpje is van die vrachtwagen die dat wielstel verloor...

Fabia

† In Memoriam
Het zal je toch als vrachtwagen rijder overkomen zeg dat je een complete stel banden verliest. Moet er niet aan denken, het is mij gelukkig nog nooit overkomen.

ougie

Forumguru
Gelukkig is zijn Skoda niet geraakt /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

Gelukkig is zijn Skoda niet geraakt /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]

Ik denk dat als ie kon kiezen ik het wel zou weten.

ougie

Forumguru
He Pim,,,,en perfect idee man. In mijn O2 wordt niet gerookt en er komen ook zeker geen stickers op. De caravan is nog een jaartje nieuwer en ook daarin wordt niet gerookt en er komen,,,,kwamen geen stickers op. Voor de Skoda sticker maak ik een bijzondere uitzondering. Kijk in de fotogalerij naar mijn combinatie. Kom je deze in de toekomst tegen met de Skoda sticker achterop, dan ben ik het. /forum/images/graemlins/cheer.gif

Fabia

† In Memoriam
Ik heb de sticker niet /forum/images/graemlins/407.gif Zat niet bij L&amp;K die ik van mijn dealer kreeg. Wilde 'm op mijn vrachtwagen plakken.

Bovenaan Onderaan