Volg mij!

Sinds vrijdag 7 juli behoor ik ook tot de elite van Skoda-rijders. Dealer Göritzlehner uit Hengelo kwam mijn Fabia Combi bij mijn werk afleveren (dat is ca. 240 km enkele reis). De lease maatschappij heet er voor gekozen om mijn auto daar te bestellen in plaats van een dealer in de buurt. Het maakt mij niet uit daar ik toch zelf de dealer voor de service uit mag kiezen (waarschijnlijk Primair te Sittard).

Dit weekend al lekker een eindje kunnen rijden (naar Brabant en terug), dus ik heb al een redelijk idee gekregen van deze auto. Ik ben nu al erg tevreden. Erg fijne motor die veel trekkracht heeft en lekker accelereert. Wel redelijk wat motorgeluid, maar ik denk dat dat nu eenmal de consequentie is van het rijden van een auto met een diesel motor. Schakelen gaat zeer soepel.
Ik ben zeer te spreken over de cruise control en de airo. Beide erg soepel. Mijn Fabia beschikt ook over een schuifdakje. Dat vind ik wel een groot pluspunt. Meer licht in je auto en als de temperatuur buiten redelijk is kun je het dakje mooi open zetten voor meer frisse lucht. De elektrische bediening hiervan is subliem!

Nou ja, tot zover mijn bevindingen tot nu toe. De komend tijd zal ik nog wel meer bevindingen plaatsen.

Hieronder een paar foto's.

Fabia%20voorkant.JPG

Fabia%20achterkant.JPG

Hetzer

Forumguru
mooie auto!!!, maar is de kleur echt cappucino beige??

ik dacht dat dit een andere , donkere kleur was dan het sahara beige, maar dit lijkt ( op deze foto's wel hetzelde of zelfs lichter )!!!!

Niet dat het uitmaakt het blijft een bijzonder mooie auto!
veel plezier er mee!!!
En lekker hoor , om weer zo'n nieuw kenteken rond te rijden!!!!!!!

Het is idd Cappucino Beige. Op de foto lijkt het wat lichter dan dat het in werkelijkheid is (de zon scheen vanmiddag vrij fel). Ik vind het een erg mooie kleur. Grijzer en donkerder in vergelijking met Sahara Beige.

Ik zag vrijdag bij de dealer voor het eerst de kleur Cappucino Beige op een O2. Helemaal geen verkeerde kleur!

Fabia

† In Memoriam
En weer een nieuw lid van de alsmaar groeiende Skoda familie. Ik wens je heel veel plezier en veilige kilometers met de Fabia.

DJNeO

Actief lid
heey das een leuke bak! je hebt de Fabia Equipe plus??
veel fijne kilometers toegewenst! het is een super fijne wagen!!

MMM

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabia_vincent</font><hr />

Het is idd Cappucino Beige. Op de foto lijkt het wat lichter dan dat het in werkelijkheid is

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/crazy.gif Ik denk dat ik kleurendoof aan het worden ben /forum/images/graemlins/grin.gif

/forum/images/graemlins/confused.gif Ojee, dan zijn mijn velgen zeker ook Cappuccino Beige /forum/images/graemlins/wink.gif

(Mooi niet dus !!!!!!!!!!)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

je hebt de Fabia Equipe plus??

[/ QUOTE ]

Dit is inderdaad een Equipe Plus.

Deze week zullen de eerste 1500 km's er al weer op zitten. Zaterdag kunnen we er dan meteen mee op vakantie. Een vouwwagentje aanhangen en rijden maar!

Bovenaan Onderaan