Volgende week vrijdag is het zover

Mijn naam is Jan en ik woon in het Twentse land. Ik ben 53 jaar en heb een eigen bedrijfje. Ik lees als (nog) Renaultbezitter al langer mee op dit forum. Ben nl. helemaal weg van de O2, maar vindt ook de Roomster en de Fabia wel aardig. En volgende week vrijdag gaat het eindelijk gebeuren> Ik kan mijn O2, 1,6 MPI ophalen bij dealer Bakker in Sibculo. Hetwordteen Black Magic met Stream (incl. mp3)radio. Gelukkig kan ik het leed dat Renault heet achter me laten. Ik heb een enorm goed gevoel, zowel bij de auto als de dealer. Als nuchtere (import)tukker moet ik dan eigelijk zeggen, dat kan dus alleen maar tegenvallen, maar daar ga ik niet van uit. Jullie zullen het vanzelf merken aan mijn posts.

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Begin al flink afscheid te nemen van mijn Renault, heb ik wel 7,5 jaar in gereden. Gisteren nog wat liters benzine in mijn tank gegooid, niet teveel natuurlijk. Dat moet maar kunnen, want er moet al veel geld bij.
De stofzuiger gaat er nog een keer door en misschien nog even naar de wasserette. Morgenvroeg wordt de carkit er uitgehaald en dan kan het vrijdag beginnen. Ik heb er enorm zin in, de proefrit was geweldig. Trouwens ook de Roomster deed het prima, maar de O2 heeft toch iets meer uitstraling vind ik.

Overigens uitstraling: wat me opvalt is dat er een beetje vreemd gereageerd wordt als je verteld dat je een Skoda hebt gekocht. o van tja, die auto's gaan wel beter hè tegenwoordig, ook Hyunday en KIA en zo. Potverdrie, koop ik een keer een solide auto met een prima uitstraling krijg je dat. Toch nog een beetje een imagoprobleem. Één uitzondering: een klant zei: dat is toch de mooiere en betere uitvoering van VW? (Dank je René).

Trouwens de dealer maakt op mij ook een prima indruk. Beetje "op de boer" maar prima contact tot nu toe. Heeft in belangrijke mate bijgedragen tot de keuze van de O2.
Nou straks mijn vrouw nog uit de Panda halen voor een Fabia.
cool.gif

Tallguy

Forumguru
En hoebevalt de Skoda? Zet anders een verslagje neer in "Mijn Auto". Is wel leuk voor de lezers hier
smile.gif

Bovenaan Onderaan