Mies75
Forumguru
Hoi,
Ik weet dat er al veel topics over zijn en er al veel op internet over te vinden is maar ondanks dat kom ik er niet helemaal uit.
Ik heb een octavia combi fl model uit 2017
Ik zou graag een volwaardig reservewiel in de kofferbak willen.
Mijn huidige banden maat is 225/40/18
Met een trire size vergelijker kom ik op 16 inch uit op een bandenmaat van 205/55/16
Het verschil in diameter zou 0.8% moeten zijn.
Stalen velgen heb ik ook al gevonden voor iets meer dan 50euro.
Ik heb het centrale onderdelen magazijn gebeld van skoda om te vragen of ze een foam inlay kunnen leveren met daarin een krikset.
De beste man kwam er niet uit.
Mijn vraag:
Kan ik de huidige schaal met de opberg vakken er zo uithalen en een reservewiel erin doen of moet deze nog in een schaal ?
Bestaat er een complete set met krik ed?
Bij mijn vorige auto(Seat ibiza) haalde ik de oude schaal eruit velg met band erin en haalde ik op de sloop een complete set met krik e.d. uit een oude vw golf voor 15 euro.
Bvd!
Ik weet dat er al veel topics over zijn en er al veel op internet over te vinden is maar ondanks dat kom ik er niet helemaal uit.
Ik heb een octavia combi fl model uit 2017
Ik zou graag een volwaardig reservewiel in de kofferbak willen.
Mijn huidige banden maat is 225/40/18
Met een trire size vergelijker kom ik op 16 inch uit op een bandenmaat van 205/55/16
Het verschil in diameter zou 0.8% moeten zijn.
Stalen velgen heb ik ook al gevonden voor iets meer dan 50euro.
Ik heb het centrale onderdelen magazijn gebeld van skoda om te vragen of ze een foam inlay kunnen leveren met daarin een krikset.
De beste man kwam er niet uit.
Mijn vraag:
Kan ik de huidige schaal met de opberg vakken er zo uithalen en een reservewiel erin doen of moet deze nog in een schaal ?
Bestaat er een complete set met krik ed?
Bij mijn vorige auto(Seat ibiza) haalde ik de oude schaal eruit velg met band erin en haalde ik op de sloop een complete set met krik e.d. uit een oude vw golf voor 15 euro.
Bvd!