De verstandige echte koukleum kleedt zich dikker aan...De echte koukleum koopt een standkachel.
De verstandige echte koukleum kleedt zich dikker aan...
Probleem opgelost?Maar dan durf ik te beweren: De heeeele echte superverstandige koukleum koopt geen auto...
voila: probleem opgelost.
Eh over standkachels gesproken, kreeg vandaag een offerte voor een greenline combi, voor een standkachel wordt daarin een bedrag van 2695 euro genoemd... Lijkt mij wat veel, zijn er rijders met een standkachel hier? Ben wel benieuwd naar de prijzen?
Op mijn Greenline de Webasto TTevo 5d met bedieningselement T100HTM besteld. Totaalkosten incl. inbouw Eur 2450,-. Er zit nogal wat prijsverschil in de bedieningselementen, dat zou je nog even kunnen checken. Het model dat ik heb maakt het mogelijk de kachel volledig op afstand te programmeren.
Eh over standkachels gesproken, kreeg vandaag een offerte voor een greenline combi, voor een standkachel wordt daarin een bedrag van 2695 euro genoemd... Lijkt mij wat veel, zijn er rijders met een standkachel hier? Ben wel benieuwd naar de prijzen?
Een echt verstandige koukleum doet dit juist niet, dit i.v.m. de slechtere werking van de autogordel bij dikke kleding.De verstandige echte koukleum kleedt zich dikker aan...
Ik heb recent, voor een O2, een offerte van 2375 euro gekregen voor een standkachel + luxe afstandbediening. Het zijn prijzen die bij onze oosterburen niet op zouden komen. Wat ik wel weet is dat voor complexe operaties, zoals dit, het uitmaakt hoe geoefend je er in bent.Eh over standkachels gesproken, kreeg vandaag een offerte voor een greenline combi, voor een standkachel wordt daarin een bedrag van 2695 euro genoemd... Lijkt mij wat veel, zijn er rijders met een standkachel hier? Ben wel benieuwd naar de prijzen?
Heb je een diesel of benzine? Schijnt ook nog verschil te maken...
Gewoon straktrekken, weinig aan de hand...Een echt verstandige koukleum doet dit juist niet, dit i.v.m. de slechtere werking van de autogordel bij dikke kleding.