yves1966
Forumguru
Beste forumleden, misschien heeft iemand dezelfde ervaring gehad, indien ja graag reactie.
Wat is er aan de hand?
Op 5 januari stond ik na het werk met een volledig platte batterij.
Via skoda assistence snel geholpen en de conclusie van de takeldienst was dat er verlies moet zitten op de batterij. Op aanraden van de garage een druppellader aangeschaft maar die bleven overtuigd dat ik iets had laten aanstaan, wat ik 100% zeker niet had gedaan.
In januari en februari enkele keren aan de lader gelegd en eind februari eens laten regenereren voor terug zeker te zijn.
5 april was het echter weer van dat, na de nachtshift stond ik daar op pasen te schilderen, en het waren geen eieren.
Via skoda assistence terug snel geholpen en de conclusie van de VAB was terug dat er verlies moet zitten op de batterij. Dan een pittige mail naar de garage en skoda gestuurd. Deze morgen belde de garage mij op en vroeg of ik hem niet regelmatiger aan de lader kon leggen. Toen ben ik effe uit mijn krammen geschoten! Het is volgens mij niet de bedoeling dat men een nieuwe wagen verkoopt met een druppellader om elke week zelf op te laden. 21 maanden geen enkel probleem ermee gehad en nu 2 maal op 3 maanden platte batterij. Juist terug van de garage en op de test is er niets dat blijft stroom pakken. Wel zei de batterijtest dat de batterij slecht is en terug moet geladen en getest worden. Eigenaardig omdat ik de batterij zondag volledig heb opgeladen. De wagen gaat vanavond de garage in voor een paar dagen.
Hopelijk zullen ze dit onder garantie oplossen (zondag was de wagen 2 jaar en 3 dagen).
Wat is er aan de hand?
Op 5 januari stond ik na het werk met een volledig platte batterij.
Via skoda assistence snel geholpen en de conclusie van de takeldienst was dat er verlies moet zitten op de batterij. Op aanraden van de garage een druppellader aangeschaft maar die bleven overtuigd dat ik iets had laten aanstaan, wat ik 100% zeker niet had gedaan.
In januari en februari enkele keren aan de lader gelegd en eind februari eens laten regenereren voor terug zeker te zijn.
5 april was het echter weer van dat, na de nachtshift stond ik daar op pasen te schilderen, en het waren geen eieren.
Via skoda assistence terug snel geholpen en de conclusie van de VAB was terug dat er verlies moet zitten op de batterij. Dan een pittige mail naar de garage en skoda gestuurd. Deze morgen belde de garage mij op en vroeg of ik hem niet regelmatiger aan de lader kon leggen. Toen ben ik effe uit mijn krammen geschoten! Het is volgens mij niet de bedoeling dat men een nieuwe wagen verkoopt met een druppellader om elke week zelf op te laden. 21 maanden geen enkel probleem ermee gehad en nu 2 maal op 3 maanden platte batterij. Juist terug van de garage en op de test is er niets dat blijft stroom pakken. Wel zei de batterijtest dat de batterij slecht is en terug moet geladen en getest worden. Eigenaardig omdat ik de batterij zondag volledig heb opgeladen. De wagen gaat vanavond de garage in voor een paar dagen.
Hopelijk zullen ze dit onder garantie oplossen (zondag was de wagen 2 jaar en 3 dagen).