Voor wat het waard is........

Frank C

Forumguru
Dat zie je ook ieder jaar terug bij klant tevredenheids resultaten en Duitse ADAC onderzoek.

Darkside

Forumguru
Kom je nu mee, net nu ik een VW besteld heb.:D
Ach. De afgelopen 4 jaar viel het bezoek naar de dealer wel mee voor problemen met de skoda.
Een keertje meer met de Golf kan best.

Rallye

Forumguru
Overigens valt het mij wel op dat op de lijst veel achterstallig onderhoud (remmen, uitlaten, banden) te vinden is. Dat kun je, behalve wellicht de uitlaat (bij mijn Peugeots snel doorgeroest) kun je dat de auto's eigenljk niet aanrekenen....

Cordoba

Forumguru
Seat verbaasd mij ook niet. ....

Ik denk dat je bij Seat niet moet onderschatten hoeveel er aan geknutseld wordt, om de auto sneller, mooier enz. te maken. Dat heeft ook te maken met het (oude) imago van Seat, en dat ie veel door redelijk jonge personen wordt bereden.

Falcon

Donateur
@Cordoba noemt mij jong .. zei het gisteren nog tegen mijn vrouw.. ga er met de dag erop voor uit. :cool:

OT: mooi lijstje en renault verbaast mij niks, ik heb een paar maanden de Megane 14% gehad.. kwaliteit was echt niet aanwezig.

henriz

Forumguru
Het enige probleem dat ik met mijn Renault Modus heb gehad was dat het dakraam niet goed sloot uit zichzelf. DIe had een duwtje nodig. Dat is gefixed door de dealer.
Verder een heel betrouwbare auto gebleken.

Bovenaan Onderaan