Michel71
Actief lid
Vorige week had ik een probleem met m'n Fabia 1.9 SDI. Het voorgloeilampje begon te knipperen toen ik net de snelweg opreed. Bij een benzinepomp de motor even uitgeschakeld, opnieuw starten: geen effect, lampje bleef knipperen. Nog eens, even langer wachten, maar nee, weer hetzelfde. Balen. Garage gebeld en die vertelden me dat ik maar even langs moest komen.
Leenauto (Octavia) meegekregen en onderweg naar m'n werk dacht ik eigenlijk dat het doek voor de gele Fabia gevallen was. 'Niet te veel kosten maken hoor', had ik nog gezegd, 'zo gek veel is 'ie nou ook niet meer waard'.
Aan het eind van de dag heb ik de leenauto weer ingeleverd en kreeg ik de rekening gepresenteerd. Twee euro en één cent (incl. BTW). Voor 2 nieuwe achter-/ remlichtjes. Probleem opgelost.
Kortom: Lof en hulde voor Auto Jawes in Ede.
Leenauto (Octavia) meegekregen en onderweg naar m'n werk dacht ik eigenlijk dat het doek voor de gele Fabia gevallen was. 'Niet te veel kosten maken hoor', had ik nog gezegd, 'zo gek veel is 'ie nou ook niet meer waard'.
Aan het eind van de dag heb ik de leenauto weer ingeleverd en kreeg ik de rekening gepresenteerd. Twee euro en één cent (incl. BTW). Voor 2 nieuwe achter-/ remlichtjes. Probleem opgelost.
Kortom: Lof en hulde voor Auto Jawes in Ede.