Voorkeurstankstation (beperkte lijst) O3

De O3 nog net geen week in het bezit, dus alles is nog nieuw. Maar ik denk dat ik nu alle opties wel heb bekeken of heb uitgeprobeerd om te kijken wat de opties doen.

Zo ook alle menu's doorlopen van de het Columbus navigatiesysteem. Een optie is me nog niet geheel duidelijk en dat is de optie voorkeurstankstation. Je kan hierbij kiezen uit een lijst met tankstations en volgens mij zal bij een laag brandstofniveau het infosysteem een melding geven en daarbij een tankstation selecteren op basis van de voorkeurstankstation die je hebt aangevinkt. Echter, de lijst is zeer beperkt. Zo mis ik bijvoorbeeld een BP in de lijst en zie ik tankstations in de lijst staan waarvan ik nog nooit heb gehoord. Is deze lijst aan te passen of uit te breiden (met persoonlijke poi's) zodat ik bijvoorbeeld ook de BP stations kan opgeven. Policy van mijn werkgever is dat ik zo veel mogelijk binnen de bebouwde kom moet tanken (is goedkoper). En niet onbelangrijk rijden met een leaseauto is goed voor het sparen van freebees :D

Kan iemand mij hierover uitsluitsel geven?

MartijnW

Actief lid
Je zal inderdaad een persoonlijke poi moeten maken met BP stations. Zelf moet ik bij Shell tanken maar ook die lijst met stations is niet compleet in de lijst met voorkeursstations en heb ik dus middels een personal poi zelf toegevoegd.

Bovenaan Onderaan