The bone collector
Senior Member
De buitentemperaturen dalen hier in België, en zondagochtend moest de voorruit voor het eerst deftig ontwasemd worden. Ik zet dus de verwarming aan, ventilator op de hoogste stand, en aangezien mijn oude diesel meestal binnen 30 seconden warmte geeft, zou dat geen probleem mogen zijn. Nu merkte ik dat de kant van de bijrijder vrij snel volledig helder was, maar langs kant bestuurder duurde het veel langer en was het zo goed als onmogelijk om de voorruit condensvrij te krijgen. Zelfs na 40 km was het nog niet in orde.
Probleem is blijkbaar dat het ventilatierooster bij het raam veel harder warmte blaast langs bijrijderskant dan aan bestuurderskant. Weet iemand hier, hoe dat exact in elkaar zit? Kan dat verstopt geraken of moet ik in een andere richting zoeken?
Ook positief verrast trouwens, de achteruitverwarming werkt nog volledig, bij mijn vorige Felicia was die al jaren volledig kapot, maar bij deze werken alle draadjes nog.
Probleem is blijkbaar dat het ventilatierooster bij het raam veel harder warmte blaast langs bijrijderskant dan aan bestuurderskant. Weet iemand hier, hoe dat exact in elkaar zit? Kan dat verstopt geraken of moet ik in een andere richting zoeken?
Ook positief verrast trouwens, de achteruitverwarming werkt nog volledig, bij mijn vorige Felicia was die al jaren volledig kapot, maar bij deze werken alle draadjes nog.