Voorstellen | ariekan

Ik ben nieuw, maar volg het Skodaforum al een tijdje op een afstand. Omdat ik misschien ook wel anderen kan helpen, stel ik me even voor.

Een half jaar geleden overgestapt van een Opel Astra naar de SuperB uit 2011 omdat het gezin steeds groter en langer wordt. Gekozen voor een 1.8 TSI en deze gelijk, een week later, bij JD laten chippen. Wel even een ritje vanuit Tilburg, maar de terugweg was al de moeite waard. Beste keuze ooit! Ik was vroeger nooit zo'n autorijder, maar de pk's en vooral het koppel, maakt het autorijden weer leuk. Helaas denken mijn kinderen daar anders over...

Langzaam aan, ook door dit forum, de auto naar mijn wensen laten maken: chippen, type aanduiding eraf, knipperlichten aan laten passen (3--> 4x), kantelen spiegel. Nu nog de wens de navigatie up-to-date te krijgen.. maar ik ben bezig.

Ook volg ik de discussie over het verhoogd olieverbruik van dichtbij. Deze maand loopt mijn (BOVAG) garantie af en de auto gaat vanmiddag terug om te kijken of de garage er iets mee gaat doen.

Daar waar ik kan, zal ik mijn steentje bij proberen te dragen.

Cordoba

Forumguru
Welkom Arie. Vrijwel iedereen kan wel iets bijdragen, in de vorm van kennis, vaardigheden, maar bijvoorbeeld ook in ervaringen met bepaalde zaken.

Taffy

Forumguru
Langzaam aan, ook door dit forum, de auto naar mijn wensen laten maken: chippen, type aanduiding eraf, knipperlichten aan laten passen (3--> 4x), kantelen spiegel. Nu nog de wens de navigatie up-to-date te krijgen.. maar ik ben bezig.

Welkom hierop dit vriendelijke en leerzame forum, verhaal komt wel bekend voor ja :jaja:
Succes met je verdere upgrades

Joske

Forumguru
Welkom :thumbsup:

gele-kanarie-op-zijn-toppositie-2325777.jpg

Bovenaan Onderaan