Voorstellen > beter laat dan nooit

Hallo Skoda forumleden,

Het is alweer ruim 4 jaar geleden dat ik lid ben van het mooie Skodaforum (sinds eind 2013). Eigenlijk nooit de tijd genomen om mijzelf voor te stellen maar vandaag is het dan toch zover.

Mijn naam is Jos , inmiddels alweer 49 jaar jong/getrouwd/2 kids, woonachtig in Centraal Nederland met teveel hobby’s (motorrijden en MTB). Momenteel nog in het bezit van een Skoda Octavia 2.0 TSI Combi RS met de prachtige kleur racing Blue. Bouwjaar 2009 (PFL). Deze auto is uitstekend bevallen en heeft ons nooit in de steek gelaten, al het onderhoud is door Hans Sloot te Lochem uitgevoerd.
Inmiddels al wat zaken aangepast, denk aan;
-JD stage II tuning, 280 PK
-Eibach verlagingset
-afneembare trekhaak

Binnenkort gaan wij onze RS inruilen voor iets heel anders......., natuurlijk weer een Skoda. Het is een Superb 2.0 TSI Combi Laurin & Klement met 220 PK. Morgenavond is het dan zover.....duurt natuurlijk veel te lang.

De Superb heeft een DSG bak en deze zal ik zsm laten tunen. Ik zag dat er momenteel bij TVS een actie loopt, denk dat ik mij daarvoor zal aanmelden.

Wie weet zal ik ook nog eens op een meeting verschijnen.

Groet,

Jos

MaxN

Donateur
Alsnog welkom en van een mooie auto, naar misschien wel een nog mooiere auto!
Foto's zijn altijd welkom :thumbsup:

Japanese Power

Donateur
Ha Jos.

Alsnog welkom na al die jaren van lidmaatschap. Veel plezier met het ophalen van je nieuwe bolide. Heb je de RS ingeruild of zelf verkocht? Kom maar op met de plaatjes van je oude èn van je nieuwe bolide.

Johan

Japanese Power

Donateur
Ik heb geen zin in testpiloten die mijn dierbare RS mishandelen :D.
Ik ruil zelf nooit in omdat dit minder oplevert en omdat ik onze 2e auto vrij vaak particulier koop. Je hebt weliswaar geen gedoe om te verkopen maar het is een keus.

BTW: MTB als hobby lees ik. Nice. Hier ook in het gezin. Momenteel ligt m’n Cube LTD 29” tot aan z’n tandwielen en wiellagers uit elkaar voor groot onderhoud maar zaterdag mag hij weer los.

Bovenaan Onderaan