Voorstellen dan maar.

Hadie

Lid
Hallo, mijn naam is Henk en ik heb de laatste 10 jaar heel tevreden in een Fabia 1 gereden. In het laatste jaar echter een aantal fors geprijsde reparaties gehad. Niet echt gek na 216.000 km.
Nu toch maar besloten dat het beestje voor mij op is. Eerlijk gezegd heb ik het nieuwe model nooit echt mooi gevonden maar mijn relatie met mijn dealer (Rijnwoud Rotterdam) is mij heel veel waard. De Rapid Spaceback vind ik wel mooi, maar deze is een stuk duurder en de kofferbak is kleiner en dat weegt zwaar i.v.m. de hond die achterin moet. Dus toch maar weer voor de Fabia gegaan. Rijnwoud bood mij -als ik een Fabia uit de voorraad nam een heel goede inruilprijs, dus de keuze was niet zo moeilijk: levertijd of binnen een week rijden. Het laatste dus met als resultaat dat ik vrijdag a.s mijn Fabia Combi Drive (mooi complete uitvoering dus) ga halen.

CDK

Forumguru
Van harte welkom Henk! 2 x een goede keus gemaakt, 1 voor het merk en 2 voor de dealer :thumbsup:

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Henk!

De Fabia I is een betrouwbaar beestje geweest veronderstel ik ;), proficiat met de opvolger :thumbsup:

Bovenaan Onderaan