Voorstellen E-J

E-JvdVoort

Nieuw lid
Goedenavond allemaal,

Hierbij wil ik mezelf graag even voorstellen. Mijn volledige naam is Evert-Jan, kortweg door 90% van familie en vrienden afgekort naar E-J.

Ik ben 26, getrouwd, woonachtig in Oldebroek en werkzaam als electromonteur.

De reden dat ik me hier aanmeld is vanwege het feit dat er bij ons ook een skoda voor de deur komt te staan. na de verkoop van mij VW polo bluemotion ( met externe ECU naar 100 pk getild ) zijn we gaan kijken naar een andere auto. uiteindelijke is de keus gevallen op een Octavia Combi RS uit 2006, met 183K op de klok, die bij mijn vaste garage te koop stond. De keus ging uiteindelijk tussen een 150 pk Passat '08 en de skoda. De passat was iets nieuwer en luxer aanvoelend, maar de skoda is net wat spannender. Voor mij niet onbelangrijk, aangezien ik mijn automobiel loopbaan begonnen ben in een VW vento VR6 (origineel) hou je dan toch een beetje de hang naar auto's die net wat anders zijn dan standaard.

Er waren een paar puntjes, die de garage aankomende week weg gaat werken voor de aflevering, en dan zijn we heel benieuwd, naar hoe de auto gaat bevallen, de proefritten smaakten iig naar meer...

Groeten en een goed weekend allen, E-J

Joske

Forumguru
Welkom op het forum en bedankt voor jouw leuke introductie!

the need for speed is nog altijd duidelijk aanwezig zo te lezen ;)

Cordoba

Forumguru
:bloemen: Welkom op het forum Evert-Jan, en we zijn straks benieuwd naar de foto's van de RS.

Laatst bewerkt:

E-JvdVoort

Nieuw lid
Dat afscheid is alweer van een paar jaar geleden, maar ja, dat bakbeest als 1e auto, toendertijd naast een opel vivaro servicebus....dat blijft voor heimwee zorgen. Wellicht dat de octavia kan gaan helpen bij het vergeten hiervan:D

CDK

Forumguru
Welkom EJ ;) mooie RS heb je op de kop getikt! Dat wordt genieten! Als je interesse hebt om eens een dyno run te doen?? @Joske organiseert een nazomer meet op 6 september bij VAG techniek in Nuenen, misschien leuk om ook langs te komen?? Kunnen wij je RS bewonderen en weet jij met wie je zoal hier op het forum zit ;)
Bedankt voor je leuke intro!

Greetz Corné

Blackokkie2

Forumguru
Welkom, eens kijken of ik je kan spotten op een maandag, dan rij ik namelijk in een route in o.a. die omgeving.

Bovenaan Onderaan