Voorstellen, Ibizaseat

Ibizaseat

Nieuw lid
Goedendag mensen van de Skoda.

Ik wilde via deze weg kennis maken met jullie, ik kwam dit forum tegen via google omdat ik probleem met de Seat heb. En de Citigo heeft precies dezelfde problemen.
Dus wilde hier rond kijken hoe en wat, aangezien de dealer mij niet verder kan helpen.

Dus ik heb iemands oude topic omhoog gekickt om te kijken of het bij die gene al opgelost was, scheelt weer een topic aanmaken ;)

Wat rij ik : Seat Ibiza uit 2013, 1.2 TSI.
Voorgaande auto's, VW Polo's en Seat Ibiza's.

Ibizaseat

Nieuw lid
Haha, dankjullie wel!

Forum ziet er netjes uit, kunnen sommige fora's een voorbeeld aannemen!

Hoe kan ik trouwens de mailtjes uit zetten, zodra er iemand gereageerd heeft in een topic die ik heb aangemaakt,of waar ik in heb gereageerd krijg ik een e-mail ?

CDK

Forumguru
Welkom hier! Succes met je zoektocht! Bedankt voor de complimenten, we zijn ook apetrots op ons mooie forum!! :)

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Ach en na een periode hier rondsnuffelen ga je vanzelf overstag voor zo'n mooie Tjech! Post de foto's straks maar van je Skoda :D

Joske

Forumguru
Haha, dankjullie wel!

Forum ziet er netjes uit, kunnen sommige fora's een voorbeeld aannemen!

Hoe kan ik trouwens de mailtjes uit zetten, zodra er iemand gereageerd heeft in een topic die ik heb aangemaakt,of waar ik in heb gereageerd krijg ik een e-mail ?
Klik op je eigen naam bovenaan het forum en kies meldingen instellen, daar kan je het aanpassen :)

Desperado

Forumguru
Na reageren even naar de bovenkant van het topic gaan en op volg dit topic klikken om het weer te ontvolgen werkt ook.

Bovenaan Onderaan