Had me al een beetje voorgesteld in het mijn auto gedeelte.
In het echt heet ik Remco maar zwerf op diverse forums rond als imperial.
Ik heb de laatste 20 jaar nooit iets anders gereden als amerikaan maatje vliegdekschip.
Maar omdat mijn vrouw ander werk heeft gekregen waarvoor ze veel meer km moet gaan maken moesten we op zoek naar een andere kleine en zuinige auto.
Ik kwam op marktplaats een handelaar tegen en die had wel twee interessante auto's staan een mercedes C klasse combi en een volvo 850 combi.
Het moest een automaat zijn, ben veel te lui om te schakelen.
Helaas zat de volvo rondom in de deuken en was de mercedes al behoorlijk rot en dat voor een 1999 auto.
De handelaar liet mij toen de skoda zien.
2003 automaat combi 1.9 tdi
Wat moet ik met een skoda, daar passen onze twee honden echt niet in.
En een 1.9 hallo zeg een beetje motorfiets heeft haast al een 1.9.
En ook nog eens een 4 cilinder.
Maar dan loop je er toch eens omheen, mooi kleurtje zwart metalic, alu velgjes. geen deukje of kras te bekennen.
Dus toch maar even de deur open, interieur net als de buitenkant keurig niet aan te zien dat er al 230000 op de teller staat.
climat control er in navigatie er in lijkt al iets minder negatief.
Waarom heeft de navi een vrouwen stem, we weten toch allemaal dat vrouwen geen kaart kunnen lezen het gaat zo tegen je gevoel in om naar een vrouw te luisteren die verteld waar je langs moet.
Boekje bekeken altijd dealer onderhouden , net een hele grote beurt gehad , distrubutie ,remschijven , trommels achter alles nieuw.
Dan maar eens kijken of we alle twee achter het stuur passen, mijn vrouw en ik schelen ruim 45 cm in lengte.
Stoel op de achterste en laagste stand, ik pas.
Stoel op de voorste en hoogste stand en vrouw(tje) past ook.
Dan toch maar proef rijden.
Intussen ook al even de kofferbak bekeken, wat is die groot daar gaan de honden dus wel in passen ( twee bordeaux dogen )
Maar het proefrijden wat kan je verwachten van een 4 cilinder met maar 66 Kw.
Dat viel dus ook niet echt tegen, 280 pk op gas met een leeggewicht van bijna 3000 kg ( het pickupje waar ik normaal in rij )of een diesel van 1300kg en een beetje scheelt niet echt veel.
Had niets in te ruilen dus een beetje handelen over de prijs.
En rij nu dus skoda.
De amerikanen gaan echt niet weg dat blijven gewoon de speeltjes.
Maar hoop op veel spotgoedkope kilometers met de skoda.
In het echt heet ik Remco maar zwerf op diverse forums rond als imperial.
Ik heb de laatste 20 jaar nooit iets anders gereden als amerikaan maatje vliegdekschip.
Maar omdat mijn vrouw ander werk heeft gekregen waarvoor ze veel meer km moet gaan maken moesten we op zoek naar een andere kleine en zuinige auto.
Ik kwam op marktplaats een handelaar tegen en die had wel twee interessante auto's staan een mercedes C klasse combi en een volvo 850 combi.
Het moest een automaat zijn, ben veel te lui om te schakelen.
Helaas zat de volvo rondom in de deuken en was de mercedes al behoorlijk rot en dat voor een 1999 auto.
De handelaar liet mij toen de skoda zien.
2003 automaat combi 1.9 tdi
Wat moet ik met een skoda, daar passen onze twee honden echt niet in.
En een 1.9 hallo zeg een beetje motorfiets heeft haast al een 1.9.
En ook nog eens een 4 cilinder.
Maar dan loop je er toch eens omheen, mooi kleurtje zwart metalic, alu velgjes. geen deukje of kras te bekennen.
Dus toch maar even de deur open, interieur net als de buitenkant keurig niet aan te zien dat er al 230000 op de teller staat.
climat control er in navigatie er in lijkt al iets minder negatief.
Waarom heeft de navi een vrouwen stem, we weten toch allemaal dat vrouwen geen kaart kunnen lezen het gaat zo tegen je gevoel in om naar een vrouw te luisteren die verteld waar je langs moet.
Boekje bekeken altijd dealer onderhouden , net een hele grote beurt gehad , distrubutie ,remschijven , trommels achter alles nieuw.
Dan maar eens kijken of we alle twee achter het stuur passen, mijn vrouw en ik schelen ruim 45 cm in lengte.
Stoel op de achterste en laagste stand, ik pas.
Stoel op de voorste en hoogste stand en vrouw(tje) past ook.
Dan toch maar proef rijden.
Intussen ook al even de kofferbak bekeken, wat is die groot daar gaan de honden dus wel in passen ( twee bordeaux dogen )
Maar het proefrijden wat kan je verwachten van een 4 cilinder met maar 66 Kw.
Dat viel dus ook niet echt tegen, 280 pk op gas met een leeggewicht van bijna 3000 kg ( het pickupje waar ik normaal in rij )of een diesel van 1300kg en een beetje scheelt niet echt veel.
Had niets in te ruilen dus een beetje handelen over de prijs.
En rij nu dus skoda.
De amerikanen gaan echt niet weg dat blijven gewoon de speeltjes.
Maar hoop op veel spotgoedkope kilometers met de skoda.