Voorstellen is wel zo netjes :-)

Jpturtle

Forumguru
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jp 37jr en woonachtig in Alphen aan den Rijn samen met mijn vrouw en onze vier kinderen (samengesteld gezin)
Na een Landrover 110 3,5 V8 uit 1990, VW Transporter T5 86 pk en nu mijn VW Transporter T5GP 140 pk DSG drie weken geleden besloten op een Skoda Kodiaq te bestellen.

Skoda Kodiaq 1,4 TSI 150 PK DSG
Moon White
7 zitter
Ambition Business
Panorama dak
Led verlichting in interieur (voor mij in de catagorie "moet je hebben:-)"
Sunset
Stoelverwarming

Al een tijdje waren wij op zoek naar een 7 zitter waarbij ik niet direct een Labrador met boerenzakdoek hoefde aan te schaffen. De Renault Espace was de eerste keuze maar eigenlijk net te duur, of ik moest het doen met een instapper. Even gewacht op de Renault Grand Senic maar daar stond de labrador standaard aangevinkt op het optie lijstje.:deuk:
Ik hoorde dat er een Yeti 7 persoons zou komen, niet mijn auto maar wel apart en ik besloot te wachten. Toen kwam ik ergens de Kodiaq tegen en met mijn goede ervaringen van mijn beide transporters was ik gelijk geïnteresseerd. De eerste plaatjes verschenen op het net en ik wist het eigenlijk al. Begin januari ongezien besteld en nu wachten op levering.

Ik hoop hier gewoon wat informatie te kunnen vinden, leuke wetenswaardigheden en misschien hier en daar een leuke aftermarkt optie te kunnen vinden.

Groet Jp

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier en succes met het wachten!

Moest wel lachen om je optielijst met labrador, laat het volk het hier maar niet horen, dan moet die optie zeker aangevinkt worden :deuk:

Cordoba

Forumguru
Welkom JP, hier zijn nog een aantal lotgenoten die lijdzaam afwachten tot er een Kodiaq 'van de vrachtauto valt'. ;)

Bovenaan Onderaan