Jeroenppu
Lid
Hi
net lid geworden van dit forum, nooit geweten dat hij zo actief forum is en was.
Mijn naam is jeroen, woonachtige in Bodegraven en werkzaam als zelfstandigen in Utrecht
Heb in 2015 een Skoda octavia gekocht die vanuit België geïmporteerd was met net de kop eraf
skoda octavia 1.6 tdi dsg , met net geen 6000 km op de Km teller, de auto was een ex importeurauto.
Auto is zakelijk gekocht met als doel zo lang en veilig mogelijk blijven en kunnen rijden
dat is aardig gelukt de teller staat nu rond 280.000 km en moet je zeggen heb het idee dat hij nog lang niet moe is,
Maar toch ook ik kijk wel eens rond, en kijk om mij heen wat er allemaal speelt op dit moment
Ik heb mijn oog weer laten vallen op een ex importeur auto Skoda Octavia model 2021
import auto dus, voordeel is dat de BPM lager is en dat ik een diesel kan bestellen of uitkiezen
daar gaat mijn voorkeur wel een beetje naar uit 2.0TDI 150 pk / dsg om daar weer zo 300.000 km mee te sturen
over 6 jaar ziet de wereld er dan in het auto park er anders uit en wil ik eens na gaan denken over hybride/elektrisch etc.
Ik ben benieuwd naar jullie mening of ervaring met de 20 TDI 150 dsg
ik lees dat er veel problemen zijn met de software of is dit al onder knie ik ben zeer benieuwd
groet jeroen
net lid geworden van dit forum, nooit geweten dat hij zo actief forum is en was.
Mijn naam is jeroen, woonachtige in Bodegraven en werkzaam als zelfstandigen in Utrecht
Heb in 2015 een Skoda octavia gekocht die vanuit België geïmporteerd was met net de kop eraf
skoda octavia 1.6 tdi dsg , met net geen 6000 km op de Km teller, de auto was een ex importeurauto.
Auto is zakelijk gekocht met als doel zo lang en veilig mogelijk blijven en kunnen rijden
dat is aardig gelukt de teller staat nu rond 280.000 km en moet je zeggen heb het idee dat hij nog lang niet moe is,
Maar toch ook ik kijk wel eens rond, en kijk om mij heen wat er allemaal speelt op dit moment
Ik heb mijn oog weer laten vallen op een ex importeur auto Skoda Octavia model 2021
import auto dus, voordeel is dat de BPM lager is en dat ik een diesel kan bestellen of uitkiezen
daar gaat mijn voorkeur wel een beetje naar uit 2.0TDI 150 pk / dsg om daar weer zo 300.000 km mee te sturen
over 6 jaar ziet de wereld er dan in het auto park er anders uit en wil ik eens na gaan denken over hybride/elektrisch etc.
Ik ben benieuwd naar jullie mening of ervaring met de 20 TDI 150 dsg
ik lees dat er veel problemen zijn met de software of is dit al onder knie ik ben zeer benieuwd
groet jeroen