Voorstellen met een scala

Hallo Daan hier uit Brabant.
Altijd vag gereden van 300pk Tdi naar nu een redelijk ruime gezins wagen ivm twee kleine kids.

Zins een week in bezit van een scala 1,5 tsi met 14000 km
Met naar mijn idee alles erop en aan.
Wat er op de lijst staat aan to do
Verlaging 30/30 eerst eibach veren
Bevalt dat niet en het kan dan een schroefset.
Ontcromen
Front splitter v1 maxton
Skirts maxton
Diffuser maxton
Achterspoiler Evt iets verlengen met maxton
Chip op maat van of jd of vagtechniek
En Evt een nieuw zomer set van jr wheel. C88B4157-9AB4-4C54-AD59-89AA63003C38.jpeg 0EA542B0-D2B7-46B1-8EA9-22827ED5958D.jpeg AFA0E353-41EA-47D8-8E84-DFBA1E8ADD6D.jpeg

jesse_s93

Forumguru
Èrg mooie Scala. Ik heb deze ook voorbij zien komen. Komt deze origineel uit Duitsland? Deze sportstoelen worden namelijk in Nederland alleen geleverd in de Sport Business uitvoering, maar konden niet elektrisch worden uitgevoerd. Heel veel plezier ervan!

Ik begreep uit België.
Heb er nog een jaar dealer garantie op en 1 jaar Bovag.
Zou persoonlijk niet exact weten welk uitvoering ik precies heb.
Dit is wat ik kon vinden bij de auto
Heb virtuele cockpit stuurflippers
Full led ook led pakket binnen usb c achter en luchtrooster acc Panorama glas dak
Achterklep glas loopt door
Draadloos CarPlay
Coming home leaving home
Emotion pakket
Dynamic pakket
Style comfort pack
Connect pack
Care connect
Vooruit verwarming
Rain sensor
Dynamic headlight range control
Navi 9.2”
8 speakers

Kijk! Nog een Scala. Welkom! Leuke mods heb je op je verlanglijstje. Ik heb ook Eibachs eronder, wel 40mm.

Je hebt een behoorlijk complete uitvoering gekocht zo te lezen. Daar zul je veel plezier aan beleven.

bedankt.
40 mm ziet er wel dik uit. Ik hou het bij 30.
Tot nu toe dik tevreden en een leuk vooruitzicht met de to do

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk! Nog een Scala. Welkom! Leuke mods heb je op je verlanglijstje. Ik heb ook Eibachs eronder, wel 40mm.

Je hebt een behoorlijk complete uitvoering gekocht zo te lezen. Daar zul je veel plezier aan beleven.
Heb jij na verlaging nog je rij hulp systemen moeten laten afstellen?
ACC lane enz?

Ik heb alles opnieuw laten uitlijnen nadat bleek dat de verlaging voor behoorlijke afwijking had gezorgd (twee tot op de draad ongelijk versleten banden).

Acc heb ik niet en lane assist heb ik gedeactiveerd via vcds. Die functie vond ik te ingrijpend.

Kortom, alleen uitlijnen. Maar ik zou wel gelijk voor schroefset gaan. Ik ben dat nu ook aan het overwegen. Ik merk dat de originele dempers niet genoeg doen.. wat ook wel logisch is als je bedenkt dat de auto standaard zeer slappe veren heeft..

Mocht je toch eerst alleen veren willen hebben, dan zou ik heel even wachten. Dan kun je die van mij overkopen (wel 40mm )

Bovenaan Onderaan