Voorstellen met nieuwe aankoop

Hallo! Even voorstellen... Ik ben Martijn en woonachtig in Noord-Holland. Ik lees al een tijdje mee, maar nu lid geworden vanwege recente aankoop.

Voorheen een Peugeot 308 SW uit 2016 (diesel) gereden, wegens veranderde omstandigheden rij ik nu een stuk minder, dus afgelopen zaterdag de auto ingeruild voor een witte Skoda Octavia Business Sport uit 2021 (Combi). Overdracht zal komende weken ergens plaats vinden nadat het e.e.a. is nagekeken, en er een onderhoudsbeurt is gedaan.

Tot die tijd ga ik me even inlezen in een aantal onderwerpen die ik heb gevonden op dit forum. O.a. inbouw van USB-C op de achterbank voor de iPad/telefoon is geen overbodige luxe met een jong gezin.


IMG_4951.jpg
 
Dank! Het is een 1.0 TSI met een handbak. Vond hem goed rijden tijdens proefrit, en had niet het idee dat ik met een 3-cilinder op pad was dus hij maakte een goede indruk. We gaan het meemaken :)
 

Antera

Donateur
Van harte welkom.

Mocht je er zelf niet aan willen beginnen in de usb poorten kan je me altijd contacten. Je krijgt dan USB 2x en een Stopcontact
 
Bedankt! Ik hou het even in mijn achterhoofd. Ik zag in een ander topic dat je ook een achteruitrijcamera in kan bouwen. Wellicht neem ik even contact op tzt!
 
Bovenaan Onderaan