Voorstellen Octavia iv

Goeiedag beste forumleden,

Mijn naam is Albert Meijer ben 35 jaar en ik wordt in week 3 de gelukkige eigenaar van een Octavia combi iv Bussines+ In het zwart. De auto zit vol met opties, de belangrijkste kon helaas niet meer. Matrix led. Wat ik erg jammer vind maar het is niet anders.

Rij nu momenteel in een Octavia voorloopauto van mijn werkgever, deze was nog over voor een half jaar. Deze beviel uitermate goed dat ik dus voor de nieuwe heb gekozen. Ik rij best veel kilometers per jaar circa 60k dat ik niet voor een volledige ev ben gegaan. ( best jammer want die lage bijtelling had ik wel prettig gevonden.)

Zoals de auto op de plaatjes staat vind ik hem erg hoog staan dus hoop dat er veren zijn die hem iets lager kunnen maken. Heeft iemand een idee misschien waar ik dat kan laten doen?

Verder hoop ik genoeg te leren hier op het forum en zodra ik de auto heb zal ik het e.e.a posten.

mvg

JeSko

Forumguru
Welkom Albert,

Netjes voorgesteld, en aan die belachelijke hoogte is zeker wat te doen, ik heb alvast DE man getagd die je hiermee kan helpen.

Kom er maar in @Antera

Bedankt voor de tips, zodra mijn auto er is dan contact ik wel even. Het valt mij op dat er nog weinig Informatie op het forum is over de nieuwe Octavia zijn. Of komt dat omdat ik de zoekfunctie niet goed gebruik?

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Van harte wekom en we hebben al contact omtrent de verlaging en daar gaan we ook wel aan uit komen.

Bovenaan Onderaan