Voorstellen PlannedObsol

PlannedObsol

Actief lid
Hallo,

Sinds een paar weken struin ik dit leuke forum af. Uiteraard is dit gekomen door de aanschaf (opnieuw) van een Skoda, in dit geval wordt het een S3, na eerder twee Yeti's te hebben gehad (zilver Sprint+ en groene Outdoor Ambition).

Inmiddels 46, wonend in het rustige maar tractor-rijke Midden-Drenthe. Ik mag graag autorijden en zie auto's als een hobby. De forumnaam PlannedObsol heb ik gekozen op basis van de song Planned Obsolescence van Natalie Marchant en de songtekst heeft inhoudelijk ook wel wat. Mijn naam is overigens Hendrik en in het werkzame leven om de hobby te bekostigen programmeer ik wat in Pascal (pas 22 jaar) en C# (sinds kort). Dat is zeg maar de andere hobby.

Groeten, Hendrik.

Hieronder nog een plaatje van de Yeti's die ik eerder heb gehad. De groene t/m juli, de zilveren t/m oktober vorig jaar:
24880910885_5cccdcc8d4_c.jpg

PlannedObsol

Actief lid
Dank jullie allen voor het welkom.

Het wordt een rode S3 hatchback in active businessline met 1.4 ACT motor en 17" zeus-velgen. Twee weken na bestelling nog sunset en DAB toegevoegd. Tot op heden nog geen terugkoppeling of dit nog mogelijk is, laat staan wanneer produktie gaat plaatsvinden. Heb ik bij VW beter meegemaakt: bouwweek 10 weken van tevoren al bekend, per dag in de bouwweek wat er gedaan is en het boottransport (Mexico-Emden) bijna live kunnen volgen via marinetraffic.

Groeten, Hendrik

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat er in NL maar heel weinig rode Superbs geleverd zijn, dus hij zal zeer herkenbaar zijn.

Bovenaan Onderaan