Voorstellen: Skoda Fabia GL 1.2 TDI

scipfabia

Nieuw lid
Gisteren was het zover. Na een jaartje rondgereden te hebben in een Golf 5, toch gekozen om een andere auto te kopen. Ondanks de verschillende verhalen over problemen, hebben mijn vrouw en ik een Skoda Fabia II combi 1.2 tdi aangeschaft. Na enige twijfel tussen de Seat Ibiza ST en deze auto, gekozen voor de Fabia. Vooral het interieur en de ruimte tov de Ibiza heeft mij doen besluiten om voor de Fabia te gaan. Met de mooie 17" velgen is het wat mij betreft een sportieve wagen.

Aanpassingen die gaan volgen: nieuwe logo's voor en achter + inbouw bluetooth module.

skoda.jpg

Joske

Forumguru
de velgen zien er inderdaad bijzonder leuk uit op zo een F2 :thumbsup: men zou bijna denken dat het een RS'je is ;)

wat voor motor lag er in de Golf die je voorheen reed?

en welkom hier op het forum!

Cordoba

Forumguru
Welkom @scipfabia jouw Faab staat er netjes bij. Het verschil in ruimte t.o.v. een Ibiza snap ik helemaal, maar de Fabia een sportieve wagen, dat ben ik toch niet met je eens. (te weke vering, te hoog op de poten voor een echt strakke wegligging)

scipfabia

Nieuw lid
Vorige auto was een 1.9tdi golf 5. Mooie auto, maar inmiddels vrij veel km (264d) op de teller. Merk uiteraard dat de trekkracht bij de fabia wat minder is. Maar na 3 dagen kan ik zeggen dat me dat erg mee valt.

scipfabia

Nieuw lid
Inmiddels al een aantal dingen gewijzigd. Interieurlampje met ruimte voor microfoon, opbergvakje voor zonnebril ipv het loze plasticje in de hemelbekleding, nieuwe logo's voor+achter en op velgen. Vandaag bluetooth module geïnstalleerd.

Bovenaan Onderaan