Voorstellen Skoda Kamiq

Max-

Lid
Hallo iedereen, op verzoek plaats ik even dit topic =) Ik had al wat dingen hier op het forum gevraagd. Ik ben dus sinds kort in het bezit van een Skoda Kamiq uit 2021 met ongeveer 64k op de teller.

Hiervoor had ik een VW Polo 1.2 TDI (ben soms ook nog wel eens online op mypolo forum) was nooit van plan om een diesel te kopen maar goed kon hem voor niet al te duur overnemen van mijn zus. Helaas heeft deze auto toch erg veel geld gekost motor swap en nog veel meer. Maar als die eenmaal goed is moet hij lang mee gaan zeggen ze bij een diesel auto. Toen kwam de dag dat ik netjes stil stond achter een vrachtwagen bij het stoplicht... Helaas besloot de jonge dame om te gaan wisselen van rijbaan? En ze begon achteruit te rijden toeteren hielp niet en ik reed ook een stukje achteruit maar die gene achter mij bleef staan dus helaas.. Zag de motorkap en alles steeds verder omhoog komen -> total loss. Weg alle investeringen in deze auto, gelukkig kreeg ik nog een redelijk bedrag van de verzekering.

Toen dus maar eens een wat duurdere auto gekocht! De Kamiq, in de showroom zag deze auto er nog goed uit natuurlijk een paar krasjes maar dat is logisch. Proefrit gemaakt en toen wist ik het wel zeker! Helaas kwamen er toen toch wat dingetjes naar boven (zie mijn andere topics) en ik wilde graag met spotrepair nog een paar krassen laten aanpakken helaas ben ik door de garage niet teruggebeld. 3x zouden ze dit doen maar nope.

Ik denk dat ik het voor nu ook laat en wil alleen nog dat een andere garage de auto goed gaat bekijken of alles wel in orde is.

Bovenaan Onderaan