EJS
Forumguru
Ik lees al een tijdje mee maar ben sinds enkele weken trotse bezitter van een Superb combi 2.0 TDI style business automaat uit 2016. Kleur moon white metallic met beige leder interieur. Voorzien van bijna alle opties van stoelventilatie tot standkachel. Alleen een panoramadak ontbreekt, maar daar hecht ik niet veel waarde aan. Hiervoor gereden met een 320 EDE touring uit 2011. Ook een heerlijke auto maar deze werd toch wat te krap. Daarnaast heb ik nu wel erg veel plezier van alle opties die ik er tov de bmw op vooruit ben gegaan. En die DSG automaat bevalt ook prima.
Vooralsnog heb ik maar één klein fotootje om te delen, maar er volgen er vast meer.
Morgen staat het tinten van de achterruiten op het programma.
Ook hoop ik nog een keer de overstap te maken naar 19inch velgen ipv de huidige 18inch Turbine. Het liefst zou ik de Sirius of Phoenix aanschaffen.
Twijfel nog wel tussen het aanschaffen van 19inch met allseasons en mijn huidige set verkopen of 19inch kopen met zomerbanden en om de huidige velgen winterbanden leggen. Die tweede optie zou wel wat zonde zijn gezien de huidige zomerbanden nog bijna nieuw zijn. Hier veel ervaringen met allseasons?
Mvg, EJS
Vooralsnog heb ik maar één klein fotootje om te delen, maar er volgen er vast meer.
Morgen staat het tinten van de achterruiten op het programma.
Ook hoop ik nog een keer de overstap te maken naar 19inch velgen ipv de huidige 18inch Turbine. Het liefst zou ik de Sirius of Phoenix aanschaffen.
Twijfel nog wel tussen het aanschaffen van 19inch met allseasons en mijn huidige set verkopen of 19inch kopen met zomerbanden en om de huidige velgen winterbanden leggen. Die tweede optie zou wel wat zonde zijn gezien de huidige zomerbanden nog bijna nieuw zijn. Hier veel ervaringen met allseasons?
Mvg, EJS