Bernhard90
Lid
Goedemorgen,
bij deze even voorstellen. Ben Bernhard, 30 jaar en binnenkort vader. Vandaar mijn zoektocht naar een mooie 5 deurs compacte station. Bij de Fabia Combi uitgekomen.
Volgende week ga ik er 1 proefrijden en eventueel aanschaffen.
- Fabia combi 1.4 Equipe
- 2006
- 104.000KM
- Volledig dealer onderhouden
Bij laatste APK 05-2020 D-riem, banden, remmen vervangen. Kan er voorlopig tegenaan.
Weten jullie welke opties kenmerkend waren voor de Equipe uitvoering?
Ik zie alleen leder stuurwiel en lederen pook.
Mijn autoverleden bestaat uit een gerestaureerde VW Caddy 1987 (de pick-up ja!) en een Suzuki SJ410 1984. Beide inmiddels verkocht! Zijn uiteraard nog wel meer auto's maar niet noemenswaardig. Nieuw huis en een gezin komen komende jaren even op de eerste plek! Wie weet in de toekomst weer een project!
Ik zie met plezier jullie reacties tegemoet.
bij deze even voorstellen. Ben Bernhard, 30 jaar en binnenkort vader. Vandaar mijn zoektocht naar een mooie 5 deurs compacte station. Bij de Fabia Combi uitgekomen.
Volgende week ga ik er 1 proefrijden en eventueel aanschaffen.
- Fabia combi 1.4 Equipe
- 2006
- 104.000KM
- Volledig dealer onderhouden
Bij laatste APK 05-2020 D-riem, banden, remmen vervangen. Kan er voorlopig tegenaan.
Weten jullie welke opties kenmerkend waren voor de Equipe uitvoering?
Ik zie alleen leder stuurwiel en lederen pook.
Mijn autoverleden bestaat uit een gerestaureerde VW Caddy 1987 (de pick-up ja!) en een Suzuki SJ410 1984. Beide inmiddels verkocht! Zijn uiteraard nog wel meer auto's maar niet noemenswaardig. Nieuw huis en een gezin komen komende jaren even op de eerste plek! Wie weet in de toekomst weer een project!
Ik zie met plezier jullie reacties tegemoet.
Laatst bewerkt: