Voorstellen

CDO

Forumguru
Zoals gebruikelijk op dit forum wil ik me even voorstellen:

cdo

Vanaf 3 janauri 2011 in het bezit van een Superb Combi Comfort Businessline voorzien van een 1.8 tsi motor met 6 bak.

Als extra's nog meebesteld: het panoramadak, mdi, sunset en een volwaardig reservewiel.

Tot nu toe zeer tevreden!

ppaddo

Lid
Welkom hier en gefeliciteerd met de mooie nieuwe auto. Voeg je t.z.t. ook nog foto's toe van de auto?

CDO

Forumguru
@ppaddo.

Hartelijk dank. Voor wat betreft de foto's: het weer heeft nog niet erg meegezeten de laatste tijd, ik doe mijn best.

Hetzer

Forumguru
Welkom CDO hier op het forum ,gefeliciteerd met je mooie auto !!! en hoe bevalt het panorama dak tot zover???

CDO

Forumguru
@hetzer. Dank je!. Het panoramadak bevalt super goed tot no toe. Lekker veel lichtinval en ik rijd met een paar graden boven 0 al met het dak op de kiepstand. Heerlijk.

CDO

Forumguru
Na 5 jaar en 3 maand ga ik het forum verlaten. Ik zal nog wel meelezen maar niet meer actief kunnen deelnemen op detail niveau want geen Skoda rijder meer.

Bedankt aan een ieder voor alle nuttige info, tips en tricks!

RefleCs

Forumguru
Helaas pindakaas maar de Passat is ook zeker geen verkeerde auto :) Enige wat ontbreekt is het Skoda logo :tongue:

CDO

Forumguru
en….. weer actief na 7 jaar afwezig te zijn geweest. Passat gaat er uit (230.000 probleemloze kilometers gehad) en Kodiaq uit 2019 gekocht.

Bovenaan Onderaan