Voorstellen

Al enige tijd volg ik met veel interesse dit forum. Daarom leek het mij onderhand gepast mezelf maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Arrie, ben 58 jaren jong en ik woon in het hartje van de Betuwe, midden tussen de appels en de peren.
Heb een Fabia Combi Greenline gekocht, welke wordt geleverd op 11 juli a.s. Niet helemaal nieuw, maar met slechts 15004 km. Is een ex-demo wagen van een Belgische dealer.( zegtr men) Het enige extra aan deze wagen zijn de dakrails, verder volkomen standaard. Oh ja, ook nog een brandblusser. Ben op het merk Skoda gekomen puur vanwege de prijs/kwaliteits verhouding. Ik reed tot voor kort een Daewoo Leganza en met zeer veel plezier moet ik zeggen. Echter die 1 op 10 en met de caravan 1 op 5 heeft mij doen besluiten de boel wat economischer aan te pakken. Jammer dat de Fabia geen automaat is, want dat vind ik toch wel heel prettig. Wat dat betreft zal ik wel wat concessies moeten doen ( 2liter blok, automaaat, full leather etc.), maar ja ik zal daar wel aan wennen, zeker als ik bij de pomp sta :baby012:
Ben wel van plan een Ventura chip-tuning toe te passen, een trekhaak te monteren als ook parkeersensors. Van die parkeerhulp is er een variant die in de kentekenplaatlhouder zit. Draadloos en zelf te installeren. Als er al mensen die daar enige ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag. Ook heb ik nog een Parrot handsfree setje dat ik wil inbouwen. Alle info is van harte welkom.
Ik hoop veel te leren op dit informatieve en gezellige forum.
groets,
arrie

Skodadude

Actief lid
Welkom op het forum.
Zo te zien heb je nog de nodige wensen om de Fabia helemaal naar je zin te krijgen.
Hier zal je veel hulp vinden/krijgen.
Voor wat betreft de Parrot, kijk eens op www.smartforum.nl , hier vind je veel info over het aansluiten en anders is het een goede vraagbaak.

Suc6

Bovenaan Onderaan