voorstellen

Beste Skodarijders,

via deze weg wil ik me even voorstellen als nieuw lid op jullie side.
Volgende week krijg ik nl. een Skoda Fabia combi spirit Plus.

Ik heb jaren Seat gereden, Ibiza crono, Leon 20V en de laatste 2 jaar een van mijn mooiste autos (die ik helaas /forum/images/graemlins/407.gif heb moeten inruilen i.v.m. ruimte te kort) een Ibiza FR 20VT (150PK).
Heb ook jaren op www.seat-online.nl gezeten ook hoop dat dit forum me net zoveel plezier zal geven.

Zoals jullie al gelezen hebben ben ik overgestapt van Seat naar skoda omdat wij opzoek waren naar een grotere functioneler wagen, die teven zuiniger moest zijn dan de FR.
Toen zijn wij uitgekomen op de Fabia combi. Volgens mijn een goede prijs kwaliteits verhouding. Mooie wagen met heeeel veel ruimte. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

groeten IbiFR

elcocheSKODA

Actief lid
Hoi ibiFR,

Ben ook iemand die van SEAT naar SKODA is gewisseld.
Je zult geen spijt hebben van je keuze.
Bezoek nog altijd seat-online.nl (El coche SEAT).
Nu dus elcocheSKODA.

Veel plezier met je Fabia !!!!

richyk

Actief lid
IbiFR, welkom hier, en veel plezier in de Fabia !

@Rense, jij ook hier ? Hoe bevalt de Octavia t.o.v. de Altea ?? Geen spijt van de overstap ? Voor mij is dat niet onbelangrijk omdat ik misschien ook ga overstappen naar Skoda !

Gr,

Richard aka richyk (seat-online)

Volgens mijn als ik de reacties zo lees zijn er veel Seat rijders die overstappen van Seat naar Skoda.

groeten ibifr

Fabia

† In Memoriam
En weer een nieuw lid van de als maar groeiende Skoda familie /forum/images/graemlins/529.gif /forum/images/graemlins/545.gif /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

ougie

Forumguru
Het Nederlandse asfalt wordt steeds mooier,,, welkom en veel Skodarijplezier IbiFR. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

ff voorstellen...
ik ben Mark
alias Skodaracer
ben in het bezit van een felicia
en hij beval zeker
net als dit forum
zal hier veel zitte
mazzel mark

Bovenaan Onderaan