Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zal mezelf ook eens voorstellen, mijn naam is Jeroen en ben sinds begin juli eigenaar van een Skoda Rapid Spaceback. Hiervoor bijna 4 jaar lang een Seat Ibiza 6k2 gehad. Wat plaatjes bij deze woorden, worden vanmiddag geplaatst.
Leuk om te horen! Geniet er van! Nog plannen voor eventuele aanpassingen? Verborgen opties aanzetten in de computer, verlagen of chippen? Of is het voor jou goed zoals het nu is?
Mocht je interesse hebben..., op 6 september is er een meeting in Nuenen bij VAG Techniek, daar komen +/- 65 leden van dit forum bij elkaar voor een gezellige dag als je op de pc of tablet op de link in mijn onderschrift klikt kan je meer informatie vinden.
Jazeker komen er aanpassingen. De eerste kleine maar doeltreffende acties zijn uitgevoerd.
- Voorramen tinten (achter was al af fabriek)
- Silvervision knipperlichten simpel maar doeltreffend.
- Kofferklep gecleand.
Komende aanpassing eerst dikke 17 of 18 inch velgen. Daarna zeker verlagen met een mooi sport onderstel of schroefset. Laatste update zo even uit de hogen hoed is chippen en xenon origineel. Tussendoor zullen er vast nog wel kleine aanpassingen komen maar dat zien we dan wel.
6 september staat al in de agenda alleen even kijken wat voor dienst ik heb.
@Stekker, dat belooft er erg dik uit te gaan zien, op 6 september kan je een voucher aanschaffen om met hoge korting te chippen, @Antera kan je zeker een hele scherpe aanbieding doen voor elk soort van verlaging die je maar wil en als je op de lijst van bezoekers of voor een tuning voucher wil op 6 september laat je het maar weten.
Dat is toeval die 6k1 oude cupra van me buurman. Velgen die onder de Ibiza zaten waren 13 inch 7j breed stalen rally velgen. Die heb ik nog steeds btw heb hem weg gedaan op zwart gespoten cupra velgen. Toch nog een wat recenter foto zoeken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.