Voorstellen

1422

Nieuw lid
Goedendag,

Ik ben Marc en sinds enkele dagen trotse eigenaar van een skoda fabia combi 1.4 16v uit 2001. Na ongeveer week informatie te hebben gezocht en gevonden op het forum, heb ik me besloten me toch maar aan te melden. Hoewel ik er nog niet heel ver mee heb gereden, bevalt hij tot nu toe uitstekend. Het verbruik lijkt prima en de hoeveelheid vermogen voldoende. Het is weliswaar even wennen na mijn vorige auto (een lincoln town car uit 97 met een 4.6l v8), maar ik ben er behoorlijk tevreden mee.

Grote plannen met de auto heb ik tot nu toe niet. Wellicht bouw ik er nog een armsteun in, maar verder laat ik hem zoals die is.

Marc

peterrapid

Forumguru
Welkom Marc ik zou je proficiat moeten wensen maar ik heb wat moeite om te begrijpen hoe je van een Lincoln V8 naar een faab 1.4 geraakt ... Want ik hou van die Amerikaanse V8 power en geluid natuurlijk is er het verbruik wat grote tegenvaller is.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Marc. Jouw 1.4 16V is een 100 pk versie? (gezien het bouwjaar zou de andere optie een 1.4 mpi zijn met 68 pk)

CDK

Forumguru
Van harte welkom Marc, dankjewel voor het voorstellen en veel plezier met je Fabia toegewenst!

1422

Nieuw lid
Welkom Marc ik zou je proficiat moeten wensen maar ik heb wat moeite om te begrijpen hoe je van een Lincoln V8 naar een faab 1.4 geraakt ... Want ik hou van die Amerikaanse V8 power en geluid natuurlijk is er het verbruik wat grote tegenvaller is.

Een lincoln town car is een geweldig auto. Mits je rechtdoor rijdt over vlakke wegen. Je hebt het gevoel alsof op een waterbed over de snelweg gaat. Bochten, parkeren, motorrijtuigbelasting, verzekering en onderhoud (onderdelen zijn eigenlijk alleen maar in het buitenland beschikbaar) hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik mijn grijze lincoln heb verkocht. Ik wilde echter wel een auto houden en deze kwam toevallig op mijn pad.

De fabia is een stuk prettiger in de portomonee dan de Lincoln, maar het geluid is daarentegen wel een beetje jammer. Er kan immers niets op tegen het geluid van V8 met een logge automaat die bij elkaar twee ton staal in beweging brengt.

:bloemen:Welkom Marc. Jouw 1.4 16V is een 100 pk versie? (gezien het bouwjaar zou de andere optie een 1.4 mpi zijn met 68 pk)
Ja, het is de 100 pk versie met motorcode AUB.

Bovenaan Onderaan