Voorstellen

Ridley

Forumguru
Ivan, 39 en huis en haard in Eindhoven. Getrouwd, dochter van 9 en zoon van 5.

3 jaar geleden mezelf hier aangemeld als forumlid, na diverse Fabia's te hebben gereden en de aanschaf van een F2 tsi. Het hele voorsteltopic staat nog ergens hier op het forum :)

In die 3 jaar toch weer enthousiast geworden door alle verhalen om het eea te veranderen aan mijn wagen. Uiteindelijk supertevreden met mijn huidige F2, maar met de introductie van de F3 begon het toch weer te kriebelen. Uiteindelijk vorige week een Fabia 3 Combi Ambition First Edition besteld. Met als opties 17" en het techpakket in de kleur Race Blue.

Ook hier zal weer het nodige aan gebeuren vrees ik, met als eerste wens Eibach veren. Ik hoop hier nog wel even rond te blijven hangen.

CDK

Forumguru
@Ridley, welkom Ivan ;) lees nu pas dat jij de first edition ambition besteld hebt, dacht dat ze op de kleur na identiek waren. ;)

CDK

Forumguru
haha ja ik heb van die momenten......
herinner me weer dat je schreef 'jullie hebben toch de style besteld?' maar het kwartje viel niet op dat moment :sterretjes:

gbbosma

Forumguru
Nogmaals welkom @Ridley, mooie Fabia III heb je gekocht :thumbsup:. Afgelopen vrijdag heb ik de
Fabia hatchback mogen bewonderen en vind het een pracht wagen, de combi nog niet mogen
zien maar zal nog mooier zijn. Gefeliciteerd......:bloemen:. En nu maar lekker wachten.:tongue:

Ridley

Forumguru
Nogmaals welkom @Ridley, mooie Fabia III heb je gekocht :thumbsup:. Afgelopen vrijdag heb ik de
Fabia hatchback mogen bewonderen en vind het een pracht wagen, de combi nog niet mogen
zien maar zal nog mooier zijn. Gefeliciteerd......:bloemen:. En nu maar lekker wachten.:tongue:

De HB idd ook live gezien bij onze dealer en obv die ervaring maar de combi besteld. Naar mijn mening nog iets mooier als de HB.

Bovenaan Onderaan