Voorstellen

duimp

Lid
Hoi, ik zal mij ook voorstellen.

Ik ben Martin en woon in het oosten van het land, ben op zoek naar een fabia combi. Dit ivm gezinsuitbreiding en dat mijn vrouw een rolstoel heeft.
De vraag is alleen nog welk type het wordt.

Vandaar dat ik mij heb aangemeld voor dit forum

Cordoba

Forumguru
Welkom Martin.:bloemen:

Als je een apart topic opent voor advies/tips, kunnen andere mensen je helpen met zoeken en het geven van tips. Als je dan aangeeft wat je eisen zijn, helpt dat om zoveel mogelijk bruikbare tips en adviezen te krijgen.

duimp

Lid
even een kleine update: deze week een aanrijding gehad, auto kwam op mijn weghelft en ik kon hem niet meer ontwijken.
Auto economisch total loss verklaard, moet weer op zoek naar een andere:cry:

Ben trouwens benieuwd welk bedrag ik krijg uitgekeerd, hoor al verschillende verhalen dat ze niet kijken naar alle opties die auto heeft maar puur naar bouwjaar en km stand. Als dat zo is schiet er flink bij in.

Auto had namelijk veel opties zoals pdc,nav,climate, etc.

Horkje

Forumguru
Das kl*te zeg. Hopelijk alle inzittenden verder ingedeerd?

Ik weet het niet uit mijn hoofd maar volgens mij zijn accessoires meestal wel meeverzekerd. Hangt ook af of je misschien allrisks of nog casco verzekerd was.

Mogelijk kun je de tegenpartij nog aansprakelijk stellen voor een bepaald deel van schade.

Sterkte in ieder geval want van dit soort verzekeringszaken ga je er in ieder geval nooit echt op vooruit....

duimp

Lid
ja gelukkig voor de rest niets, beetje spierpijn en erg veel schrik.
vrijdag taxateur aan de lijn gehad en hij zei dat er wel rekening mee gehouden wordt welke accessoires de auto heeft.

valt nog niet mee om een fabia te zoeken met alle opties wat mij ook nog aanstaat qua prijs.
misschien toch maar een optie laten vervallen:D

Bovenaan Onderaan