Voorstellen

W124

Senior Member
Even voorstellen. Mijn naam is Henry. Op dit moment rijd ik een Audi A3 SB 1.4 TFSI S-Tronic uit 2010. Het is de bedoeling dat ik per 1 juni a.s. mijn nieuwe leaseauto ga rijden. Alles wijst erop dat het een Skoda gaat worden! Vandaar dat ik lid geworden ben van dit forum!

Voor wat betreft m'n nickname/avatar. De Mercedes Benz model W124 blijven prachtige auto's :jaja: vandaar....

W124

Senior Member
Welkom, je bent er wel op tijd bij... 1 juni :D ;)

Op tijd? Trek van die 5 maanden eens de levertijd af. Bovendien moet de auto worden goedgekeurd door de werkgever. Duurt altijd een paar weken.

Daarvoor moet mijn vrouw nog beslissen over de kleur (is overal zo toch? :maakmegek:).

Dus binnen nu en acht weken moet de keuze wel gemaakt worden. Blijft een leuk proces overigens een auto samenstellen. :jaja:

peterrapid

Forumguru
Welkom en zelf ook fan van de W124 coupé, zelf nog eentje gehad een 2.3l aut gekocht met 180K op de teller voor 2500€ en 3 jaar later met 260K op de teller verkocht voor 2500€ ongelooflijke wagens met een onklopbare restwaarde en ZEER stevig en betrouwbaar. Spijtig dat het erna allemaal is een beetje veranderd maar zelfs een nieuw AMG'tje behalve A-klasse kan me wel bekoren (maar heb de centjes niet :cry:)

• Leuk
Waarderingen: W124
Bovenaan Onderaan