Voorstellen

Ik had het al eens gedaan maar bij deze via de officiele weg.
Mijn is Erwin uit Apeldoorn
Rijdt sinds mei 2014 een O3 1.6 diesel, zakelijke rijder.
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit had verwacht dat ik een Skoda rijder zal zijn.
Ben altijd VAG of Volvo rijder geweest maar de O3 valt me niks tegen op de wegligging
na dan, die vindt ik niet heel best. Maar goed de ruimte die voor mij erg belangrijk is maakt
een hel boel goed.

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom! Wegligging is wel iets aan te doen hoor ;). Hier op het forum is iemand (Antera) die daar graag werk van maakt tegen een schappelijke vergoeding

ja klopt, heb het overwogen, maar dan wordt hij te hard.
Ik heb gelukkig nog het verlaagde onderstel erop, de huidige uitgeleverde is echt een drama, dan zou ik
een eibach overwegen.

Joske

Forumguru
Welkom op het forum!

Eibach kan ik alleen maar aanraden.. de wegligging gaat er 200% op vooruit :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Welkom Erwin.:bloemen: Misschien eens een ritje maken met iemand met een O3 die wel de verlaging heeft gedaan? (bijvoorbeeld op een meeting)

CDK

Forumguru
van harte welkom Erwin, dankjewel voor het voorstellen! Trouwens...., aan die wegligging is wel wat te doen hoor, een setje eibach veren doet wonderen qua wegligging :jaja: zie mijn onderschrift voor info en deelname aan de groupbuy ;)

Dank voor de berichten, ik weet het niet of ik het moet verlagen.
Het is een 1.6 tdi, vorige auto is de avator... dat was 245PK leon die moest hard zijn omdat dat
een gooi en smijt wagen was.
Ik zit nu in een skoda met de helft aan PK waar ik me zelf soms betrap dat ik hetzelfde mee wil rijden als de Leon en dan mis ik het stugge harde gedrag. Het is immers geen fun wagen maar een praktische keuze.
Denk dat ik maar een ga kijken naar een hobby bommetje :-)

Bovenaan Onderaan