Voorstellen

Ik zal mezelf even voorstellen.

IK ben rchotkan en ik heb mezelf aangemeld op de forum wegens mijn interesse in VCDS / VCP aanpassingen aan modules.

Ik heb zelf een VW Golf 7, val mij aub niet aan omdat ik voor een VW heb gekozen, maar de modules van deze MQB auto's zijn allemaal nagenoeg dezelfde.

Dankzij een andere Skoda forum (Briskoda) is het mij gelukt om verlichte deurpanelen in mijn Golf te retrofitten. De verlichte deurpanelen zijn weliswaar geschakeld op de voetenverlichting, maar het werkt echt super. Ik kan zelfs de intensiteit van de verlichting ook in het Car menu aanpassen! Ziet er ongeveer zo uit, ik heb hem dan in het blauw.

9C083BA3-4034-4703-9BCE-21C9778801DE-3711-0000033E2E345A41_zpsd1ed9fb7.jpg

Om kennis en ervaring te delen m.b.t. coderingen heb ik mezelf aangemeld op deze forum. Omdat ik het coderen erg leuk vind heb zelf ook een website gelanceerd met mogelijkheden, inlcusief foto's en video's. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur dan een pb.

EdK

Forumguru
Kom maar op met die weblink van je site........
Lezen velen graag hoor om te kijken of ze er wat aan hebben voor hun Skoda

Taffy

Forumguru
Welkom op dit gezellige, leerzame en vooral vriendelijke forum..
En verhaaltjes met foto's over lichtjes en lampjes doen het altijd goed hier.
Genoeg lichtjesfreaks hier...

Last resort

Forumguru
Welkom op het forum. Geniet ervan:jaja:
En het licht in je deur ziet er zeker strak uit.
Zou dat ook in mijn Fabia II kunnen:thumbsdown:

@Last resort : ik zou het niet weten of het op een Fabia II ook mogelijk is.

Ik heb in mijn auto de Golf 7 GTE deuren 'ge-retrofit'. Voor een mooi prijsje GTE deuren via marktplaats op de kop getikt. Deze waren afkomstig van een splinternieuwe auto met volgens mij net 1000 KM op de teller.

Helaas was het niet helemaal plug & play, omdat de aansluitingen niet overeenkwamen. Een tijd lang dacht ik dus dat ik ze voor niets had aangeschaft, tot dat ik op het idee kwam om deze te schakelen via de voetenruimteverlichting. Wat dus aardig goed gelukt is.

Bovenaan Onderaan