Voorstellen

Hallo,

Ik zie dat forum beetje veranderd is. Maar bij deze zal ik me voorstellen. Ik ben Janine en heb in verleden Skoda Felicia gereden. Af en toe ben ik hier op forum om wat te lezen.

CDK

Forumguru
@wijkje, goedemorgen Janine, welkom hier en dankjewel voor het voorstellen. Het is hier gezelliger als dat je denkt, dus kom gerust wat vaker terug of op het verjaardagsfeestje van dit forum op 9 mei in Breda waar we het 10 jarig jubileum hopen te gaan vieren ;)

Ik moet even wennen aan nieuwe stijl forum..Het is wel wat veranderd. In verleden ben ik hier af en toe geweest om te lezen over typische Felicia probleempjes. Heb ruim 15 jaar en heel wat km in Felicia gereden. (Diesel en LPG). Superbetrouwbare auto's. Ik rijd nu Seat maar heb soms nog wel heimwee naar de Skoda. Maar wie weet wat er in toekomst weer komt.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Janine, en sommige zaken/problemen zijn gewoon uitwisselbaar. Ik gok dat je met een Felicia-verleden nu een Ibiza of Cordoba rijdt?
Overigens kun je Seat en Skoda ook mixen: ik heb in mijn Fabia, voorin de interieurverlichting van een Seat Toledo 1M, achterin is geloof ik van een Ibiza (ik dacht de 6J), en de stoelen en achterbank komen uit een 6L Ibiza FR.

Bovenaan Onderaan