harrop
Lid
Hierbij even mijn wat late introductie als Skoda rijder. in 2013 hebben we een nieuwe Skoda Superb combi 1.6 TDI Greenline gekocht. Dit was een voorraad auto (Arctic uitvoering) die ruim voldoende opties had. Deze auto heb ik na 1.500 kilometer bij JD laten tunen en inmiddels rijden we hier al weer 2 jaar in. Dit gaat (uiteraard) probleemloos en we maken veel gebruik van de binnenruimte van deze ruime auto. Ook voor de passagiers is dit een geweldige auto.
Inmiddels heb ik al wat tips kunnen lezen van het forum en een vraag gesteld en vandaar deze verlate introductie. Het forum ziet er zeer verzorgd uit (mijn complimenten). In verband met onze aanstaande reis naar Kroatië (met boot) was ik ook benieuwd naar rijervaringen met de combinatie Superb-trailer maar er staan eigenlijk alleen goede ervaringen op internet dus dat moet wel goed komen.
Inmiddels heb ik al wat tips kunnen lezen van het forum en een vraag gesteld en vandaar deze verlate introductie. Het forum ziet er zeer verzorgd uit (mijn complimenten). In verband met onze aanstaande reis naar Kroatië (met boot) was ik ook benieuwd naar rijervaringen met de combinatie Superb-trailer maar er staan eigenlijk alleen goede ervaringen op internet dus dat moet wel goed komen.