Voorstellen

esther

Forumguru
Hallo, ik ben Esther.
Ik heb in mei een Superb Hatchback besteld en hoop snel de auto te krijgen.
Dit wordt mijn derde Superb......
Wie weet kan ik er mee op vakantie:cheer:

esther

Forumguru
@ Cordoba.....is een goeie.....hoop 2015!!!
Ben alleen bang dat ik de enige dealer heb die weinig informatie geeft en zoekt over de levertijd......zegt dat mijn auto op week 23 staat voor productie, maar pas in oktober geleverd wordt :pieker:

kansberg

Forumguru
Welkom! Over smaak valt niet te twisten maar hier moet ik toch echt een uitzondering maken, 3 X Superb getuigt van een hele goede smaak! Alvast veel voorpret met de nieuwe Sup en de vakantie, het liefst gecombineerd :D

Cordoba

Forumguru
Ben alleen bang dat ik de enige dealer heb die weinig informatie geeft en zoekt over de levertijd......zegt dat mijn auto op week 23 staat voor productie, maar pas in oktober geleverd wordt :pieker:

Ik denk dat je dealer woordblind/cijferblind is, en dat de productie dan voor week 32 staat gepland, en niet voor week 23. Hoewel week 32 is half augustus, dan zou je toch wel aflevering in september verwachten.

esther

Forumguru
@Cordoba ......ik weet niet goed wat ik met de dealer moet....heb de auto al in mei besteld. Zie hier op het forum dat mensen in dezelfde week besteld hebben en hun auto al bijna hebben. Volgens mij heeft de beste jongen niet veel zin om moeite te doen....de auto is toch al besteld :(

Cordoba

Forumguru
@esther Het kan zijn dat ie niet (of laat) productieplekken heeft gereserveerd. Tegenwoordig is het niet meer zo dat auto op volgorde van bestelling geleverd worden. De dealer moet ver van te voren productiecapaciteit reserveren (dan kan ie later beslissen welke motor, uitvoering enz. het moet worden), en dan heb je ook nog de leasemaatschappijen die vaak voordringen, waardoor particuliere kopers extra lang moeten wachten. Je kan proberen wat meer druk bij je dealer te leggen, door aan te geven dat je van deze behandeling baalt, en overweegt om naar een andere dealer te gaan voor onderhoud. Onderhoud is hetgeen de meeste garages op drijven, en niet de verkoop zoals vaak wordt gedacht.

Bovenaan Onderaan