Voorstellen

Hoi.

Op zoek naar bepaalde gegevens kwam ik hier terecht. Ik rij een 2e hands Skoda Fabia uit 2003. Echter brengt de leeftijd automatisch wat problemen met zich mee. Omdat ik niet voor ieder piepje naar de garage wil, zeker niet als dat makkelijk zelf op te lossen is, hoop ik hier de nodige antwoorden te vinden.

Taffy

Forumguru
Welkom hier, hoop dat je de benodigde info zal vinden.
Genoeg mensen hier die behulpzaam zijn in ieder geval....

Cordoba

Forumguru
Welkom @Skodarijder69 Ik zou zeggen kijk even per vraag/probleem of er al een topic over is, en stel daar eventueel je vraag als het nog niet duidelijk is, en anders een nieuw topic starten. Je kunt ook een topic over je eigen auto starten, dat is later ook handig teruglezen. Het topic over mijn auto (ook van 2003) kun je vinden door in de link van mijn handtekening onderaan dit bericht te klikken.

@Cordoba Bedankt voor de tip. Het is mij wel bekend dat het op menig forum gewaardeerd wordt als je eerst zoekt en dan pas vraagt. Voorlopig hoop ik geen vragen te hoeven stellen (betekent dat ik dan dus ook weinig/geen problemen heb) , maar als dat nodig is zal ik zeker zoeken naar een passend draadje :)

Bovenaan Onderaan