Voorstellen..

RoyV1982

Forumguru
hallo,

Gelet op de traditie om je als nieuw forumlid even voor te stellen bij deze.

Mijn naam is Roy en ik heb begin deze maand een nieuwe Superb combi besteld. Het wordt, op een proefrit in de S3 hatchback na, de eerste ervaring met Skoda.

Momenteel rijd ik in een 308SW uit 2014 maar deze valt qua binnenruimte erg tegen zeker als je net iets langer dan 2 meter bent. Gelukkig binnen het bedrijf de auto door kunnen schuiven en opnieuw de markt bekeken. Uiteindelijk gekozen tussen de mondeo en de superb. In eerste instantie voor beide auto's naar de hatchback gekeken maar toen kwamen de foto's van de combi en die vond ik nog net even fraaier dus die is het geworden.

Dealer geeft aan dag de auto in week 45 geleverd wordt dus nog even afwachten.

Gr. Roy

Cordoba

Forumguru
Dat is nog een heel poosje geduld Roy (als die week 45 klopt, in de praktijk gaat het soms sneller, soms duurt het langer). En natuurlijk welkom op het forum, en voorlopig heb je alle tijd om je in te lezen, vóór de Superb komt.

Taffy

Forumguru
Welkom hier. De Superb zal je zeker niet teleurstellen, genoeg lange personen hier die hem erg goed bevalt :jaja:
En wat kleinere personen ook .....;)

RoyV1982

Forumguru
@Cordoba, eerste berichten LM waren eerste week december...

Dealer belde afgelopen donderdag dat de levering op week 45 stond.

Duur idd nog wel best wel lang. Maar goed dan profiteren we nu nog even van de 14% bijtelling welke ik nu heb..

Odin

Senior Member
Welkom, wordt druk met Superb rijders hier. Veel nieuwe lease rijders die overstappen van andere merken.
Ik hoor erg weinig mensen die van Skoda overstappen naar een ander merk, dus dat is een goed teken.

RoyV1982

Forumguru
Je krijgt in het geval van een Superb ook erg veel ruimte voor je geld. En het is een hele fraaie auto om te zien.

De eerste associaties van mijn dochter van bijna 4 was dat het een BMW was..
Ze weet altijd precies bij het zien van een logo wat voor auto het is dus dat zegt wel wat als ze de combi er uit vindt zien als een BMW.

Heb al een aantal leaseauto's gehad maar ik denk dat dit de eerste wordt die ik de volledige leasetermijn uitzit.

RoyV1982

Forumguru
Dank allen voor het hartelijke ontvangst. Ben erg benieuwd naar de auto..

Nog een paar weken dan schuift de huidige auto door naar mijn collega en daarna nog een paar weken en dan kunnen we hem ophalen!!

Bovenaan Onderaan