Voorstellen

Hallo Allemaal,

Gezien ik komende donderdag een nieuwe Skoda Octavia Style Elegance kan ophalen wilde ik me alvast voorstellen.
Heb er redelijk lang op gewacht, maar volgens de dealer is het de moeite waard. Zodra ik de donderdag heb zal ik wat foto's uploaden.

Overweeg ook om naar Varsseveld te gaan indien het nog mogelijk is. Heb al wat ideeen gelezen over wat ik aan wil passen aan de auto.
Dus ben erg benieuwd naar andere verhalen en ideeen.

Tallguy

Forumguru
Welkom!
Voor Varsseveld kan je je HIER aanmelden bij Corné. Ik zou als ik jou was dan ook daar aangeven dat je aanpassingen wilt laten doen en erbij zetten welke dat precies moeten zijn.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Klaas-Jan nu zijn er ineens heel veel mensen die uitkijken naar jouw Octavia (of toch minstens de foto's daarvan).

IMG_5523.JPG

Iets later dan gehoopt, maar bij deze de foto van mijn aanwinst.
Tot nu toe al 1800 km gereden in iets meer dan een week, maar wat rijd hij leker. De stoelen zitten heerlijk en vooral de 18" wielen doen veel goed. Iets wat ik niet eerder had gedacht.
Heb ondertussen ook mijn sleutel aangepast in een met een chromen kapje. Dat maakt het ook weer verder af. Tevens heeft de dealer daar wat van geleerd want die wisten niet dat het zo makkelijk kon.

Dus ook dank voor het delen daarvan op dit forum.

Bovenaan Onderaan