Voorstellen

• Onderwerp starter Deleted member 18345
  • Startdatum
D

Deleted member 18345

Hallo!!!!

Skoda Fabia 2, leek mij wat toen ik rondkeek op Marktplaats na veelal rond te hebben gereden met een owpel corrie b, 4x Renoow Klojo en 3xVW Polo 6n2.

Ik ben Agii, 20 jaar, werkende student..

Mijn eerste auto was een Opel Corsa uit 2000. Leuke beginners auto. Onder de kap zat een 1.2 ecotec kettingmotor blok met een boze oog op mijn portomonee. Reed zeker 1 op 11 Ofzo. Na wat maanden in die auto te hebben gereden dacht ik ' tijd voor wat anders'.. Ik kwam een Renault Clio tegen uit 2003. Uitvoering was dynamique. Leuke auto ook kwa comfort vooral doen. Onderstel is erg slecht heb 3 wiellagers, 2 draagarmrubbers en 1 stab.stang rubber moeten vervangen in 4 maanden tijd dat ik die auto in mijn bezit had.
Aanrijding gehad, niks bezeerd ofzo schadevergoeding gehad(achterschade, chassis chassis ingedeukt) hierna besloten om de auto te verkopen.

Een volgende auto was de Polo 1.9 sdi 6n2. Wegenbelasting was 66 per maand. Pff niks toch voor een dieseltje? Verbruikte op snelweg 1 op 21 +- zeer goed onderhouden was die met onderhoudshistorie. Ook 6maanden die gereden en daarna aan mijn vader overgedragen. Hij had het nodig aangezien die naar werk moest en ik hem niet meer zo vaak nodig had.
Daarna besloten om een Polo 6n2 1.6 gti 125pk aan te schaffen. Dat ding ging echt hard.Vooral Op snelweg van 100 tot 180 ging echt snel. Doorverkocht ivm verbruik enz. Een renault clio 2006 aamgeschaft. Ook niet lang gereden ivm veel problemen. Daarna weer een 6n2 gti aangeschaft had veel olieverbruik (kwam later erachter via een bedrijf dat ie was teruggedraaid van 230000 naar 170000km stond inmiddels al 189000 op de teller (werkelijke is dan 250000). Logisch, olie lekt langs de kleppen, olieschRaapveer zn tijd gehad. Verkocht voor weiinig geld.

Tot dan..
De waarheid hehehe,