Voorstellen

Goedendag,

Ik wil me graag even kort voorstellen want wij zullen binnen 2 weken de eigenaar worden een SuperB 2.0 DSG.
jaren zakelijk gereden maar door verandering van werk moesten we een prive auto kopen. Hadden veel goede verhalen gehoord en zijn gaan kijken voor een SuperB. De ruimte en compleetheid van de auto ten zichten van andere merken sprak ons heel erg aan.

We hebben na lang zoeken en Duitsland een 2.0 DSG elegance uitvoering gekocht. Hij komt uit 2011 en heeft 70 op de teller.

Zodra hij op kenteken staat zullen mijn vragen enz wel komen :-) en een foto
Maar kort wat er in de auto zit.

- Volledige leer met stoelverwarming (voor en achter)
- Elektrische stoelen
- Voorruit verwarming
- Kessy
- kleur , grijs maar met een lichte paarse gloed (zie de kleur niet vaak nu ik er op zit te letten)
- van die flippers aan het stuur (nog geen idee wat ik daar mee moet met een automaat)

Dit is wat ik zou nog effe uit het hoofd weer, de rest komt als ik de auto heb.

Gr
patrick

Cordoba

Forumguru
Welkom petje, ik denk dat ik al weet welke kleur je bedoelt, ik zal even kijken of ik de officiele benaming en een voorbeeld kan vinden.

Ik denk dat de kleur Topaz brown metallic moet zijn, dit is een voorbeeld van een O3 in die kleur:
9999778-8-1-2.jpg
9999778-9-1-2.jpg

Bedankt iedereen , en de foto die Oenoud plaatst lijkt heel erg op onze kleur. Dus die zal het zijn :-)

Bovenaan Onderaan