Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben Roland, regio Rottedam, en sinds 3 weken eigenaar van een Fabia Combi I.
Vele kilometers in een zakelijke Skoda gereden en nu voor het eerst sinds jaren privé een gekocht voor woon-werkverkeer.
Welkom Roland Ik gok dat de Fabia een kleinere klasse is dan de 'zakelijke Skoda' en ben benieuw hoe je dat verschil ervaart. Verder wat voor bouwjaar en motorisering heb je?
Welkom Roland Ik gok dat de Fabia een kleinere klasse is dan de 'zakelijke Skoda' en ben benieuw hoe je dat verschil ervaart. Verder wat voor bouwjaar en motorisering heb je?
Ik moet zeggen het is even "wennen".. Zakelijk een fabia combi II diesel en een Octavia II combi greenline gereden en nu een beetje terug in de tijd.
Ik heb privé gekozen voor een goedkopere variant, Fabia combi I uit 2001 1.4mpi met ongeveer 180K op de teller simpel omdat ik geen geld wil lenen voor een auto en er in de toekomst de mogelijkheid bestaat dat er weer een zakelijke Skoda komt.
De 2e foto is niet zichtbaar Roland. Wat het 1.4 MPI blok betreft: je kent de verhalen over de koppakking en het vernieuwen daarvan? (risico op verschuiven cilindervoering bij het niet zorgvuldig vernieuwen van de koppakking) Als je het niet weet, even de zoekfunctie op het forum gebruiken: er is behoorlijk wat leesvoer over te vinden, en als je op de hoogte bent, voor het je treft kun je daarna makkelijker de juiste beslissing nemen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.