Voorstellen

Hallo Skoda forummers,

Even voorstellen.
Man 42 jaar uit de Randstad met een opgroeiend gezin.
In 2001 bij de geboorte van ons eerste kind een Fabia Combi gekocht.
Rijd daar tot op de dag van vandaag nog tevreden in rond.
Veel gelezen op dit forum omdat na 14-15 jaar er wel weer eens een nieuwe auto mocht komen.

Vanwege de steeds groter wordende kinderen op zoek naar meer ruimte.
Nu een Superb Combi gekocht. Ben nu in afwachting van de aflevering. Zal ergens eind maart worden.
Omdat ik met veel plezier dit forum als gast gelezen heb nu maar de stoute schoenen aangetrokken en lid geworden.

Dank jullie wel voor het welkom.
Beste RefleCs het is de nieuwe Superb Combi geworden. Hij moet dus nog gemaakt.
Ambition Businessline. Motor de kleinste 1.4 benzine.
Als extra's een camera, reserveband en parkeerassistent.
Na de 'kleine' Fabia vond ik dit zo groot dat ik alle parkeerhulp kan gebruiken.

Cordoba

Forumguru
Dan trek ik ook maar de stoute schoenen aan om je welkom te heten @Break-out
Dat is wel een stap, van destijds het kleinste Skoda model, naar nu het huidige grootste model, en dus eventuele tussenstappen als Rapid, Octavia en Yeti gewoon overslaan.

Hallo Cordoba,

Vond ik ook. Het wordt mijn 3e auto ooit. Begonnen met een 2e hands Peugeot 106 Diesel. Reed toen erg veel. Maar na ieder garagebezoek (en dat waren er wel een paar per jaar) was ik weer aan de bedelstaf. Toen een gezinsauto gezocht waar de babyspullen in paste en niet te duur was. Dus met kinderwagen de showrooms in.
Nu wilden we groter omdat de baby van toen ondertussen puber is geworden en er een broer bij heeft gekregen (geboren 2003) die dus ook aan het groeien is. Dus vorige maand de showroom in en in een Octavia en Superb proefgereden. Ik vond de Superb eigenlijk al mooier en het rijgedrag en ruimte overtuigden mijn vrouw. Keuze was toen snel gemaakt.

Bovenaan Onderaan