Voorstellen

Hele goedeavond,

ook ik wil me even voorstellen. Ben Alinda en ben 33 jaar en heb sinds 2 weken een Skoda SuperB uit 2016. Dit is mijn dienstauto en er staat inmiddels 5475 km op in 2 weken tijd dus dat gaat lekker rap zo. Het is een 2.0 TDI Ambition DSG Hatchback en moet zeggen dat het een heerlijke auto is. Hiervoor reed ik een Audi A4 en moet nog even aan de wegligging wennen maar dat gaat goed komen.

Ik hoop hier dankzij het forum mijn auto snel te leren kennen en misschien nog wel meer wat ik nog niet wist.

Gr Alind

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Alinde, en veel plezier met de Superb. Wat de wegligging betreft: veel mensen laten hun Skoda verlaging bij @Antera en ik heb gezien dat ie juist met een speciale actie is begonnen (is een topic van).

:bloemen:Welkom Alinde, en veel plezier met de Superb. Wat de wegligging betreft: veel mensen laten hun Skoda verlaging bij @Antera en ik heb gezien dat ie juist met een speciale actie is begonnen (is een topic van).

Helaas kan ik aan skoda niks doen :( omdat het een dienstauto is...wil alleen wel binnenkort even kijken of ik het geluid uit kan zetten van kofferbak openen..die gaat electrisch open maar er komt een geluid vanaf alsof een vrachtwagen achteruit rijdt..

Cordoba

Forumguru
@jesterali18 Ik vermoed dat het geluid met VCDS wel in te stellen is, en via VCDS kun je veel meer opties instellen. Overigens kun je sommige zaken ook zelf instellen via maxidot (infopaneeltje tussen de klokken op het dash). Wat dienst/lease-auto's betreft: daar zit veel verschil tussen wat er mag en wat mensen willen doen, dus vandaar dat ik wel de mogelijkheid aangaf.

@ertromp in Apeldoorn kan je zeker helpen met instellingen wijzigen via VCDS, (Antera in Breda is wat ver weg voor je), en mogelijk zijn er dichterbij ook nog wel forumleden te vinden die kunnen helpen met VCDS.

@jesterali18 Ik vermoed dat het geluid met VCDS wel in te stellen is, en via VCDS kun je veel meer opties instellen. Overigens kun je sommige zaken ook zelf instellen via maxidot (infopaneeltje tussen de klokken op het dash). Wat dienst/lease-auto's betreft: daar zit veel verschil tussen wat er mag en wat mensen willen doen, dus vandaar dat ik wel de mogelijkheid aangaf.

@ertromp in Apeldoorn kan je zeker helpen met instellingen wijzigen via VCDS, (Antera in Breda is wat ver weg voor je), en mogelijk zijn er dichterbij ook nog wel forumleden te vinden die kunnen helpen met VCDS.

Heel fijn dat je inderdaad de mogelijkheid geeft...had het ook graag willen doen maar helaas...defensie en zijn regels hahaha...gelukkig rij ik door heel nederland en europa. Morgen maar eens in agenda speuren waar ik deze week heen ga met de chefke :-) opdat ik dan misschien bij Antera of ertromp kan aankloppen voor VCDS

Nogmaals dank!

Bovenaan Onderaan