Voorstellen

Goeiendag,

Mijn naam is Laurens, 46 jaar en wonend te Apeldoorn.
Ik heb een klein webshopje in motorolieen en auto-onderdelen. Verder vertel ik er niet meer over -in strijd met de forumregels!
Ik ben sinds vele jaren een Skoda rijder en sleutelaar, Naast Volvo, en rijdt het liefst in de wat oudere auto's.
De Octavia 20V Turbo van mijn vriendin kent dan ook weinig rust... Daarnaast ga ik veel naar circuits om te kijken/rijden.
Ik ben hier vooral om dat wat ik weet te delen en meer kennis op te doen.

Groets,

Laurens

Cordoba

Forumguru
Welkom Laurens. Dit autoonderdelen in je webshop, die zijn gerelateerd aan circuitgebruik? (remmen, luchtfilters e.d.)

Welkom Laurens. Dit autoonderdelen in je webshop, die zijn gerelateerd aan circuitgebruik? (remmen, luchtfilters e.d.)

Dat kan hoor, ik ben de webshop nog aan het bouwen maar alles er op zetten is gans onmogelijk. In principe moet ik alles kunnen leveren en werk ik, behalve motorolie, volgens het vraag principe: iemand vraagt wat kost dit onderdeel en ik zoek de voordeligste mogelijkheid. Het is meer een hobby van mij dan dat ik er van moet leven... Als je vragen hebt over bepaalde onderdelen dan kunnen we dit beter via de privemail doen vanwege de forumregels.

Cordoba

Forumguru
@Oliedienst Ik heb geen specifieke vraag, maar vroeg het me af of je de tijd die je op het circuit doorbrengt soms combineert met bijverdiensten, en dus daar ook veel onderdelen slijt.

Daar moet ik nog mee beginnen, maar inderdaad wil ik daar binnenkort aanwezig met een tentje. Specifieke onderdelen zullen dan wel op bestelling gaan.

Bovenaan Onderaan