Voorstellen

vinco

Lid
Hallo allen,

Ik ben Vinc 28 jaar en binnenkort de bestuurder van een Fabia Combi Style Businessline in het Laser White met daarin het sportpakket en 17 inch Clubbers.

Ik heb de afgelopen 5 jaar zakelijk een Seat Ibiza S T gereden en ben dan ook zeer benieuwd naar de Skoda(kan niet snel genoeg gaan met de levering:D ).

Ik wil alleen na de levering toch serieus nadenken aan het verlagen van de Fabia dmv de Eibach set aangezien ik na het lezen van de vele positieve verhalen op dit forum omtrent het rijgedrag en zo ie zo vindt ik het optisch gezien de Fabia stukken beter staat.

Het enigste waar ik huiverig voor ben is de LM aangezien het bij ons niet toegestaan om zomaar aan de auto te laten sleutelen.
Maar goed uiteindelijk lever Skoda de Eibach set ook als optie aan op de ocatavia en de superb dus ik ga daar nog eens goed over nadenken of ik dat mooie risico ga nemen:D.
Zijn er überhaupt mensen hier die zonder medeweten van de LM de Eibach set hebben laten monteren?

In iedergeval een zeer informatief forum waar ik me ook alvast lekker kan maken op de Fabia.

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum!

Oop je vraag of er zaken zonder medeweten van de LM gebeuren kan ik een volmondig ja als antwoord geven. Met name verlagen zal iemand bij inleveren van de auto nooit naar kijken. Chippen is wat lastiger in theorie maar ook dat gebeurt gewoon. Zelf leg ik altijd een beste hoeveelheid kabeltjes extra t.b.v. bijvoorbeeld de achter passagiers (kids) die daar dan hun telefoon of tablets op kunnen laden zonder dat er een wirwar aan kabels zichtbaar door de auto loopt.

Cordoba

Forumguru
Welkom Vinc, en alvast veel plezier met de Skoda gewenst. Ik heb volgens mij ook al eens gelezen dat iemand bij inleveren de originele set weer van de zolder haalde om die terug te monteren, dus er zijn er meer die verlagen zonder medeweten van de LM.

vinco

Lid
Welkom Vinc, en alvast veel plezier met de Skoda gewenst. Ik heb volgens mij ook al eens gelezen dat iemand bij inleveren de originele set weer van de zolder haalde om die terug te monteren, dus er zijn er meer die verlagen zonder medeweten van de LM.

Bedankt! Dat is zo ie zo wel een goed idee bij het terug inleveren van de auto:jaja:

vinco

Lid
Vandaag dan eindelijk na het lange wachten de Skoda Faab 3 opgehaald, zeer blij mee moet ik zeggen.
Tot tegenstelling van mij Seat Ibiza ST vindt ik de Skoda Faab 3 toch echt comfortabeler rijden,rustiger,stiller etc(ook ruimer uiteraard).
Wel een proefrit gemaakt van te voren maar dat is toch vaak te kort om echt goed te kunnen oordelen over het rijgedrag van een auto zeker op lange afstanden vindt ik persoonlijk.

Nog een vraagje aan de mede forum leden, is jullie onderste rand van de zijkanten ook zeer ruw gespoten, dat had naar mij mening toch echt wel beter afgewerkt mogen worden zeker aangezien het best in het zicht zit of is dat iets wat niet hoort?

13567119_629805193842445_2743411987485054887_n.jpg 13590518_629805163842448_7889184678885216590_n.jpg 13599898_629805240509107_6939809692795178450_n.jpg 13612189_629805220509109_104563705271753934_n.jpg

Cordoba

Forumguru
Fraaie bekleding in de Faab. :thumbsup: Wat die onderste rand betreft: ik heb er al meer over gelezen, weet alleen niet of dat over een Rapid, Octavio of Fabia ging. Met name bij lichte kleuren is het 'bobbeltjesbehang' erg opvallend. (schijnt iets van anti steenslag/roest bescherming te zijn)

vinco

Lid

Daar had ik nog geen eens over nagedacht over de reden die jij aandraag,dat zou wel eens goed kunnen aangezien dat inderdaad een steenslag gevoelig stuk is van de auto.
Alleen wel jammer dat het er niet echt fraai uitziet.

Fraaie bekleding in de Faab. :thumbsup: Wat die onderste rand betreft: ik heb er al meer over gelezen, weet alleen niet of dat over een Rapid, Octavio of Fabia ging. Met name bij lichte kleuren is het 'bobbeltjesbehang' erg opvallend. (schijnt iets van anti steenslag/roest bescherming te zijn)

Bart81

Forumguru
Zelfs de superb heeft dit verrschijnsel, is me vandaag ook opgevallen

Bovenaan Onderaan