Voorstellen

RKL

Lid
Hallo!

Al enige tijd volg ik het forum, erg informatief!
Mijn naam is Ronald en woon in provincie Utrecht. Mijn eerste Skoda was een nieuwe Octavia van de 1e generatie. Een knalrode met een welvend dashboard. Een erg leuke auto, met veel aardige reacties.
Sinds die tijd meerdere Octavia's gehad, inmiddels de 3e generatie, maar ik ga afscheid nemen van de Octavia, maar niet van Skoda! Binnenkort hoop ik de Superb afgeleverd te krijgen! Als ik alle reacties lees, moet dat echt een feest worden om te rijden.

Groeten,
Ronald

Cordoba

Forumguru
Wel een laat welkom, maar toch van harte welkom. :bloemen: Wat die Octavia van de eerste generatie betreft: ik neem aan dat je een O1 bedoeld, een Octavia van de eerste generatie, is een stuk ouder: :jaja:
og05skodaoct61.jpg

RKL

Lid
Je hebt helemaal gelijk, een O1 inderdaad, alhoewel ik deze ook wel erg stoer vindt. Eentje voor de verzameling.

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum! En de Superb ga je zeker geen spijt van krijgen. Wat is de samenstelling van de Superb geworden?

RKL

Lid
Ik heb gekozen voor een Superb Combi Style BL met een 2.0 TDi (150pk) en wat ik al tijden wilde lichte bekleding! Beige geventileerd leer is het geworden. Auto is verder aangekleed met een panaromadak en ook DCC. Vond wel dat bepaalde zaken van de Style wat mij betreft niet direct erop hadden gehoeven, maar tja, bij keuze van lichte bekleding zit je al snel aan een Style vast.
Ben vooral benieuwd hoe dat gaat werken met zo'n achterklap die elektrisch opengaat, gaat dat wel goed in parkeergarages? En het Kessy gebeuren zal ook nog wel even wennen zijn.

Bovenaan Onderaan